תהליך השתלת שיניים | פרופ' איתן מיזיריצקי
לקביעת תור
לייעוץ
עוד היום
להתייעצות
בוואטסאפ
כפתור ווטסאפ
כפתור ווטסאפ
מלא/י פרטייך ונחזור אליך בהקדם

    ראשי  /  מידע מקצועי  /  תהליך השתלת שיניים

    תהליך השתלת שיניים

    התהליך הכירורגי המורכב של השתלת שיניים מתוכנן ואז לרוב גם מתבצע על ידי מומחה לשיקום הפה שעורך למטופל אבחון מקיף ומתאים לו תכנית טיפול מדויקת. הטיפול המתקדם אשר זוכה לאחוזי הצלחה גבוהים, משיב למטופלים את יכולת התפקוד הדנטלית ואת המראה האסתטי למשך שנים רבות.

    שלבי השתלת שיניים

    בחירת מומחה לשיקום הפהמומחה לשיקום הפה הוא האדריכל, המתכנן ולרוב אף המבצע של הטיפול. לביצוע השתלת שיניים מומלץ לבחור במומחה בעל ניסיון וידע רב בתחום עם יכולת אבחון גבוהה וראייה רחבה, שיודע להתאים למטופל פתרונות מיטביים ולספק מענה למקרים המורכבים ביותר. טיפול מקצועי ואיכותי מפחית את הסיכוי להתפתחות סיבוכים ותוצאותיו המרשימות נשמרות למשך שנים רבות.

    שלב האבחון – לאחר בדיקה דנטלית מקיפה, המומחה לשיקום מבצע סריקה דיגיטלית של מערכת הלעיסה של המטופל ומפנה את המטופל לביצוע צילום CT, לקבלת תמונת תלת ממד חדה ומדויקת של עצם הלסת. תמונה זו מציגה ממצאים חשובים כמו: צפיפות העצם, גובהה ורוחבה, מיקום תעלת העצב, כלי הדם והסינוסים ועוד. בעקבות האבחון המקיף, המומחה קובע את סוג ההשתלה, מספר השתלים, סוגי שתלים דנטליים, מיקומם בלסת, טיפולים מקדימים נדרשים ועוד.

    טיפולים מקדימים – בחלק מהמקרים יש לבצע טיפולים מקדימים שונים לפני ההשתלה, כמו הרמת סינוס, עקירות שיניים, תוספת עצם וניתוח חניכיים. בקביעת מחיר השתלת שיניים, טיפולים אלו מתווספים לעלות הטיפול.

    לפני ההשתלה – מומלץ להפסיק לעשן לפחות חודש לפני ביצוע השתלת שיניים ולהתמיד בכך גם לאחר הטיפול, כדי למנוע פגיעה בתהליך הריפוי. יש לשמור על היגיינת הפה ולטפל במצבים שונים כמו סוכרת לא מאוזנת ואוסטאופורוזיס, העלולים לפגוע בסיכויי הצלחת הטיפול.

    תהליך השתלת שיניים – ישנם סוגים שונים של השתלות שיניים: השתלת שיניים רגילה כוללת החדרת שתל מטיטניום איכותי לעצם הלסת והמתנה של כ-2-4 חודשים להיקלטות השתל וריפוי האזור. בשלב הבא חושפים את השתל ומרכיבים לתוכו כיפת טיטיניום זמנית, להקלה וריפוי של החניכיים. לאחר כשבוע-שבועיים מתקינים את הכתר.

    תהליך השתלת שיניים ממוחשבת כולל תכנון של מיקום השתלים המדויק באופן וירטואלי, בעזרת תכנה ייעודית וצילום הCT. בהתאם לנתוני ההדמיה מופק סד ממוחשב תלת ממדי המדמה במדוייק את מיקום השתלים, ומכיל פתחים להחדרתם. טיפול זה מלווה בהתערבות פולשנית מינימלית והסיכוי לפגיעה בעצב ולהתפתחות סיבוכים הינו מצומצם ביותר. אחוזי ההצלחה הגבוהים של שיטה מתקדמת זו עומדים על 95% ומעלה.

    תהליך השתלת שיניים ביום אחד מתבצע בשיטת אול און 6 (או אף יותר שתלים), במהלכה מחדירים שתלים דנטליים בלסת העליונה, התחתונה או בשתיהן ומרכיבים גשר זמני על השתלים. תהליך זה נקרא "העמסה מיידית" של השתלים. לאחר 2-4 חודשי המתנה מתקינים את הגשר הקבוע. התהליך המתקדם לרוב מייתר את הצורך בטיפולים מקדימים וחוסך את הצורך בשיניים תותבות נשלפות.

    השתלת שיניים במרפאת המומחים

    במרפאת המומחים של פרופ' איתן מיזיריצקי, מומחה לשיקום הפה עם למעלה מ-30 שנות ניסיון ומוניטין בינלאומי, מהחלוצים בעולם בתחום התכנון הממוחשב של שתלים והעמסה מידית של שתלים, אנו מבצעים השתלות שיניים מסוגים שונים, כולל השתלת שיניים ביום אחד והשתלת שיניים ממוחשבת, בטכנולוגיה דיגיטלית מתקדמת ובהתאמה מדויקת לצרכי המטופל. מטופלינו הרבים שמגיעים לביצוע השתלת שיניים בתל אביב, נהנים מתוצאות טיפול יוצאות דופן שנשמרות למשך שנים רבות.

    למידע נוסף לגבי השתלות שיניים צרו עמנו קשר באתר או התקשרו לטלפון 03-6449139   ונשמח לעמוד לשירותכם 

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופסור חבר בבית הספר לרפואת שיניים, אוניברסיטת תל אביב
    יושב ראש לשעבר, האיגוד הישראלי לשיקום הפה
    חבר הנהלת האיגוד האירופאי לשיקום פה
    חבר הנהלת האיגוד הבינלאומי לרפואת שיניים דיגיטלית
    מרצה בארץ ובעולם בתחומי שיקום, שתלים דנטליים ורפואת שיניים דיגיטלית
    פרסם מעל מאה מחקרים מדעיים בעיתונות המקצועית הבינלאומית

    מלאו את הפרטים מטה ונחזור אליכם בהקדם

      • מומחי רפואת השיניים המובילים
      • הציוד המקיף והמתקדם בישראל
      • 25 שנות נסיון בהשתלת שיניים
      • תכנית טיפולים בהתאמה אישית
      החזירו לעצמכם את החיוך!
      דילוג לתוכן