אורתודנט מומחה - כיצד לבחור | פרופ' איתן מיזיריצקי
לקביעת תור
לייעוץ
עוד היום
להתייעצות
בוואטסאפ
כפתור ווטסאפ
כפתור ווטסאפ
מלא/י פרטייך ונחזור אליך בהקדם

    ראשי  /  מידע מקצועי  /  כיצד בוחרים אורתודנט מומחה?

    כיצד בוחרים אורתודנט מומחה?

    אורתודנט מומחה הוא רופא שיניים שעבר הכשרה מיוחדת בתחום האורתודנטיה במשך 3-4 שנים ועמד בהצלחה בבחינות מטעם משרד הבריאות. כשמדובר ביישור שיניים חשוב לפנות לטיפול של אורתודנט מומחה בעל ידע מקצועי, ניסיון נרחב ויחסי אנוש מעולים.

     מיהו אורתודנט מומחה?

    אורתודנט מומחה ליישור שיניים הוא רופא שיניים שעבר הכשרה בתחום במוסד אקדמי מוכר בארץ או בחו"ל, במשך 3-4 שנים. לאחר סיום ההכשרה המאתגרת יש לעמוד בהצלחה בשתי בחינות הסמכה ממשלתיות על מנת לקבל  מספר רישיון ממשרד הבריאות. רק כ-2% מרופאי השיניים בארץ הם בעלי תעודת מומחים באורתודנטיה.

    אורתודנט מומלץ

    יישור שיניים הוא תחום הדורש מומחיות רבה ולכן חשוב לבחור אורתודנט מומלץ המופיע באתר משרד הבריאות. אורתודנט מומחה ומנוסה מתאים את הפתרונות למטופלים, מספק מענה לבעיות מורכבות ומתעדכן באופן שוטף בחידושים בתחום. מעבר ליכולת המקצועית, חשוב גם ההיבט האנושי והיכולת של האורתודנט ללוות את המטופל בתהליך הממושך, תוך מתן יחס אישי ומענה לכל צורך.

    טיפול אורתודנטי למבוגרים – יתרונות

    לאור ההתקדמות הטכנולוגית בתחום האורתודנטיה והעלייה במודעות למראה החיצוני, מבוגרים רבים עוברים יישור שיניים.

    היתרונות בטיפול כוללים:

    שיפור המראה החיצוני – שיניים ישרות ויפות משפרות את החיוך ומחזקות את הביטחון העצמי.

    שמירה על בריאות הפה – טיפול אורתודנטי למבוגרים דורש התייחסות לבעיות שונות כמו העדר שיניים ומחלות חניכיים. כאשר השיניים עקומות קשה יותר לשמור על היגיינת הפה בשל הצטברות רבה של אבנית, המובילה לדלקת חניכיים. יישור השיניים מאפשר לצחצח את השיניים בקלות ולשמור על בריאותן ועל בריאות החניכיים.

    שיפור תפקוד הפה – טיפולים אורתודנטים משפרים את יכולת הלעיסה הנפגעת בעקבות ליקויים בסגר הפה.

    טיפול אורתודנטי לפני שיקום – אורתודנט מומחה ומומחה לשיקום הפה פועלים יחד על מנת לאפשר שיקום מיטבי. מקרים לדוגמה: יישור שיניים וצמצום רווחים לפני התקנת גשר או שתל, יישור שיניים לפני התקנת ציפוי שיניים ועוד.

    סוגי יישור שיניים על ידי אורתודנט מומחה

    אינויזליין – שיטה מתקדמת במהלכה סורקים את פה המטופל בהדמיה ממוחשבת ומתאימים לו סדרת קשתיות פלסטיק שקופות ובלתי נראות, נשלפות נוחות לשימוש. הקשתיות משמרות את המראה האסתטי ומאפשרות לשמור על היגיינת הפה בקלות.

    גשר פנימי – הנקרא גם גשר לינגואלי, כולל סמכים המודבקים מהצד הפנימי של השיניים ומפעילים עליהן לחץ. הגשר הבלתי נראה מותאם אישית למטופל ומתקן כמעט כל ליקוי סגר.

    פלטה לשיניים – פלטה קבועה עשויה מסמכים מפלסטיק, קרמיקה, או מתכת ולא ניתן להסירה. פלטה שקופה ונשלפת היא בלתי נראית לסביבה וקל יותר לתחזק אותה.

    יישור שיניים מהיר – מתבצע בשיטות שונות כמו איירוק בטיפול הנמשך בין 6-9 חודשים וספיד איירוק, בטיפול הנמשך בין 3-6 חודשים, המבוסס על שימוש בקשתיות שקופות ונשלפות.

    אורתודנט מומחה במרפאת המומחים

    במרפאת המומחים של פרופ' איתן מיזיריצקי אנו מבצעים יישור שיניים למבוגרים ובני נוער. הטיפולים נערכים עם מכשור חדשני בטכנולוגיה מתקדמת, תוך מתן מענה לכל בעיה בכל רמת מורכבות. המטופלים במרפאה נהנים ממענה מקיף של מומחים בתחום יישור שיניים ושיקום הפה, הפועלים יחד להשגת תוצאות מרשימות.

    להתייעצות עם אורתודנט מומחה ולקביעת תור לטיפול יישור שיניים צרו קשר באתר או התקשרו לטלפון 03-6449139 ונשמח לעמוד לרשותכם.

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופסור חבר בבית הספר לרפואת שיניים, אוניברסיטת תל אביב
    יושב ראש לשעבר, האיגוד הישראלי לשיקום הפה
    חבר הנהלת האיגוד האירופאי לשיקום פה
    חבר הנהלת האיגוד הבינלאומי לרפואת שיניים דיגיטלית
    מרצה בארץ ובעולם בתחומי שיקום, שתלים דנטליים ורפואת שיניים דיגיטלית
    פרסם מעל מאה מחקרים מדעיים בעיתונות המקצועית הבינלאומית

    מלאו את הפרטים מטה ונחזור אליכם בהקדם

      • מומחי רפואת השיניים המובילים
      • הציוד המקיף והמתקדם בישראל
      • 25 שנות נסיון בהשתלת שיניים
      • תכנית טיפולים בהתאמה אישית
      החזירו לעצמכם את החיוך!
      דילוג לתוכן