מחיר השתלת שיניים | פרופ' איתן מיזיריצקי
לקביעת תור
לייעוץ
עוד היום
להתייעצות
בוואטסאפ
כפתור ווטסאפ
כפתור ווטסאפ
מלא/י פרטייך ונחזור אליך בהקדם

    ראשי  /  מידע מקצועי  /  מחיר השתלת שיניים

    מחיר השתלת שיניים

    מחיר השתלת שיניים נקבע לפי פרמטרים שונים כמו סוג ההשתלה, איכות השתלים והכתרים ומורכבות הטיפול. הגורם החשוב ביותר להצלחת הטיפול הוא רמת המיומנות, הידע והניסיון של המומחה לשיקום הפה. פנייה למומחה עם ניסיון רב שנים ורמה מקצועית גבוהה, מובילה לשיקום איכותי ומותאם אישית עם תוצאות מעולות.

    פרופ' מיזיריצקי – מומחה בינלאומי מוביל בתחום שיקום הפה

    פרופ' מיזיריצקי הינו מומחה לשיקום פה בעל שם עולמי עם למעלה מ-30 שנות ניסיון, מרצה מבוקש בכנסים המקצועיים בתחום שיקום הפה ושתלים ברחבי העולם, הזוכה לביקורות מעולות והמלצות חמות של מטופליו הרבים, המגיעים למרפאתו מרחבי הארץ ומחו"ל, לקבלת המענה הטוב ביותר.

    מרפאת המומחים בראשותו של פרופ' מיזיריצקי בצפון תל אביב, מתמחה בביצוע השתלות שיניים מורכבות ברמה מקצועית יוצאת דופן עם מיטב הטכנולוגיה והציוד, כולל השתלת שיניים ממוחשבת. המטופלים במרפאה נהנים מאבחון מקיף, תכנית טיפולים מדויקת ויחס אישי לכל אורך תהליך השיקום האיכותי, שתוצאותיו המרשימות נשמרות למשך שנים רבות.

    מדוע חשוב להשקיע בטיפולי השתלת שיניים?

    אובדן שיניים אשר נגרם עקב סיבות שונות כמו: זיהומים, תאונה או חבלה בשן, ריקבון שן, מחלות חניכיים ועוד, פוגע בתפקוד היומיומי של המטופל, במראהו החיצוני ובאיכות חייו. ההליך הכירורגי של השתלת שיניים הוא הדרך היעילה והמתקדמת ביותר להשבת התפקוד הדנטלי והמראה האסתטי למטופל.

    בהשתלות שיניים קיימים סיכונים הכוללים: פגיעה בעצב הלסת התחתונה, שעלולה לגרום לאובדן תחושה בשפה התחתונה ובסנטר, התפתחות של זיהומים חריפים ודלקות שתסמיניהם כוללים חום גבוה, כאבים ונפיחות, העלולים לפגוע בסיכויי קליטת השתל ואף לחדור למחזור הלב והדם, דחיית השתל על ידי העצם, סינוסיטיס והופעת דימום שנמשך יותר מיומיים-שלושה לאחר ההשתלה.

    מומחה לשיקום פה מנוסה בעל יכולת אבחון ותכנון גבוהים, יודע להתאים את הפתרונות הטובים ביותר לבעיות דנטליות מאתגרות באמצעות ציוד חדשני וטכנולוגיות מתקדמות. הטיפול המקצועי מצמצם את הסיכוי להיווצרות תופעות לוואי וסיבוכים ותוצאותיו המעולות נשמרות לאורך זמן, דבר שהוא חסר מחיר לכשעצמו.

    כמה עולה השתלת שיניים?

    טווח מחירי השתלות שיניים רחב ולא ניתן להשוות בין המחירים השונים מבלי להבין את מכלול המרכיבים המשפיעים עליהם. הגורם העיקרי שמשפיע על מחיר השתלת שיניים הוא רמת המיומנות והניסיון של המומחה לשיקום הפה. גורמים נוספים המשפיעים על הטיפול הם מצבו הרפואי של המטופל, טיפולים מקדימים הנדרשים לפי ביצוע ההשתלה, סוגי ההשתלות, השתלים והכתרים, איכותם ועוד.

    טווח המחירים המקובל בארץ לשלב הכירורגי של התקנת שתל הינו: 3500-6000 ש"ח

    יש לקחת בחשבון שהכתר והמבנה שיותקנו על גבי השתל מתומחרים בנפרד.

    כיוון שרפואת שיניים מוגדרת כ"מקצוע חופשי" רשאי כל רופא שיניים לבקש תשלום נמוך או גבוה מאלו שהוצגו כאן וזה לגמרי לגיטימי, בדיוק כמו שישנם סוגים שונים של עורכי דין אשר גובים מחיר שונה עבור "אותו" שרות. ההחלטה אצל איזה רופא שיניים מומחה לטפל ובאיזו עלות, נשארת בסופו של דבר תמיד בידי המטופל, לאחר שבאופן מושכל קיבל חוות דעת נוספת ובדק את מומחיותו, נסיונו, זמינותו ואופיו של הרופא ושל הצוות המטפל והתומך במרפאה.

    הגורמים המשפיעים על מחיר הטיפול:

    רמת המיומנות של המומחה – רצוי שהשתלת שיניים תיהיה מתוכננת ולרוב גם מבוצעת על ידי מומחה לשיקום הפה בעל ההכשרה המתאימה לכך. זהו רופא שיניים שעבר התמחות ייעודית מטעם משרד הבריאות בתחום שיקום הפה, במשך ארבע שנים מעבר לשש שנות לימודי רפואת השיניים, המכשירה אותו לטפל בכל תחומי תפקוד הפה בצורה הטובה ביותר. למעשה, מומחה לשיקום הפה הוא בעל ההכשרה הגבוהה ביותר להיות המתכנן, האדריכל והמבצע של הטיפול.

    מכיוון שמבנה הפה, חוזק העצם והלסת והמנשך משתנים מאדם לאדם, חשוב להתאים את תכנית הטיפול בצורה מדויקת לכל מטופל בהתאם לצרכיו. מומחה לשיקום הפה מפנה את המטופל לצילום סיטי, כדי לקבל תמונת תלת-ממד מדויקת של עצם הלסת מבחינת: צפיפות, גובה ורוחב העצם, מיקום תעלת העצב, כלי הדם והסינוסים. בהתאם לממצאי הצילום והאבחון המקיף של המטופל, המומחה בונה תכנית טיפול מותאמת אישית לביצוע השתלת שיניים. התכנית כוללת את מספר השתלים הרצוי, מיקומם המיטבי בהתאם לעומסים בהם עליהם לעמוד, הפיזור שלהם בלסת ועוד.

    מורכבות הטיפול – רמת מורכבות הטיפול משתנה בהתאם לצרכי ונתוני המטופל. בחלק מהמקרים צריך לשקם שן בודדת ובמקרים אחרים נדרש שיקום של אזור שלם בפה. מטופלים רבים זקוקים לטיפולים מקדימים להשתלה כמו עקירות, הרמת סינוס, תוספת עצם, ניתוח חניכיים ועוד, המתווספים לעלות הכוללת של הטיפול. לעיתים מבוצעים טיפולי All on 6 או אחרים ופרוצדורות של "העמסה מיידית של שתלים" שדורשים מיומנות מאוד יחודית והשקעת זמן מצד המומחה וטיפולים אלו יתומחרו בנוסף לעלות השתלים עצמם. על המטופלים לזכור תמיד שהם לא באים לרכוש שתלים מרופא, אלא לקבל את הטיפול המיטבי למצבם הדנטלי, כזה שיאפשר להם יכולת לעיסה, נוחות ואסתטיקה למשך זמן רב ככל שניתן. בכך מתבטאת התמורה של טיפול אצל מומחה ולא בטעמו המתוק של חיסכון כספי רגעי, כזה שהופך לטעם מר מאוד אם יש סיבוכים וכשלונות וצריך לחזור על הטיפול, רק הפעם בתנאים קשים יותר ובעלות ומחיר גבוהים יותר.

    סוג ההשתלה – הבחירה בסוג ההשתלה משפיעה על עלות הטיפול. סוגי ההשתלות כוללים: השתלת שיניים בזאלית והשתלה ממוחשבת, המלווה בהתערבות פולשנית מינימלית, צמצום הסיכוי לפגיעה בעצב וזמן החלמה קצר.

    איכות השתלים והשיקום – אלמנט זה מהווה גורם חשוב בהצלחת הטיפול. מומחה לשיקום פה מקצועי עובד עם יצרנים ומעבדות שיניים איכותיות, המייצרות את השתלים והכתרים בדיוק מרבי. שתל איכותי עומד בבדיקות מחמירות של תווי תקן. ככל שיש לו יותר תווי תקן כך האישור לאיכותו עולה ומחירו עולה בהתאם (תו תקן ארופאי, אמריקאי וישראלי הם הבסיסיים).

    סוגי השתלים כוללים:

    • שתלים אמריקאים – בעלי תו תקן אמריקאי, הנחשב למחמיר ביותר. למרביתם יש גם תו תקן ישראלי.
    • שתלים אירופאים – בעלי תו תקן אירופאי (ישנם הבדלים בין שתלים המיוצרים באירופה המערבית לאילו המיוצרים במזרח אירופה). לחלקם יש גם תו תקן ישראלי.
    • שתלים ישראלים – בעלי תו תקן ישראלי. לחלקם יש גם תו תקן אירופאי או אמריקאי.

    מבנה השתל – זהו החלק שמתחבר לשתל ואליו מוברג או מודבק הכתר. המומחה מרכיב את המבנה על השתל, ובהמשך מרכיב עליו את הכתר. עלותו של מבנה העשוי מחומר זירקוניה העמיד והאסתטי, הינה גבוהה יותר מזו של מבנה העשוי מטיטניום.

    סוג הכתר – כתר זירקוניה המיוצר בטכנולוגיות דיגיטליות מתקדמות כגון CAD/CAM או מדפסת תלת-מימד, עשוי מחומר חזק ומספק תוצאה גבוהה מבחינת דיוק ואסתטיקה וגם מבחינה ביולוגית. עלותו של כתר חרסינה מעט זולה יותר מזו של כתר זירקוניה, בשל ההבדלים בעלות החומר ובשיטות הייצור.

    ההשקעה בטיפול איכותי משתלמת!

    לקבלת הצעת מחיר עבור השתלת שיניים צרו קשר באתר או התקשרו לטלפון 03-6449139 ונשמח לעמוד לרשותכם.

    מחיר השתלת שיניים – שאלות ותשובות נפוצות

     

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופסור חבר בבית הספר לרפואת שיניים, אוניברסיטת תל אביב
    יושב ראש לשעבר, האיגוד הישראלי לשיקום הפה
    חבר הנהלת האיגוד האירופאי לשיקום פה
    חבר הנהלת האיגוד הבינלאומי לרפואת שיניים דיגיטלית
    מרצה בארץ ובעולם בתחומי שיקום, שתלים דנטליים ורפואת שיניים דיגיטלית
    פרסם מעל מאה מחקרים מדעיים בעיתונות המקצועית הבינלאומית

    מלאו את הפרטים מטה ונחזור אליכם בהקדם

      • מומחי רפואת השיניים המובילים
      • הציוד המקיף והמתקדם בישראל
      • 25 שנות נסיון בהשתלת שיניים
      • תכנית טיפולים בהתאמה אישית
      החזירו לעצמכם את החיוך!
      דילוג לתוכן