יישור שיניים ללא גשר | פרופ' איתן מיזיריצקי
לקביעת תור
לייעוץ
עוד היום
להתייעצות
בוואטסאפ
כפתור ווטסאפ
כפתור ווטסאפ
מלא/י פרטייך ונחזור אליך בהקדם

    ראשי  /  מידע מקצועי  /  יישור שיניים ללא גשר

    יישור שיניים ללא גשר

    יישור שיניים שקוף הוא שיטה אורתודונטית מודרנית שמשמשת ליישור באמצעות סדרה של מיישרים בלתי נראים ומותאמים למבנה השיניים של המטופל.

    יישור שיניים שקוף ובלתי נראה מיועד גם לבני נוער וגם למבוגרים, והוא משנה גם את החיוך וגם את החיים. בני נוער יוכלו לחשוף את החיוך היפה שלהם באמצעות טכנולוגיה שתוכננה במיוחד עבורם, ומבוגרים יוכלו סוף סוף להשיג את החיוך עליו חלמו במשך שנים, מבלי שיצטרכו לעצור את החיים עד שהשיניים יסתדרו להן במקומן כראוי.

    אורתודונט מקצועי יעזור למטופל לבחור את סוג יישור השיניים המושלם ביותר עבורו, בהתחשב בבריאות השיניים, בגיל ובמידת העקמומיות של השיניים. לאחר בדיקת שיניים יסודית האורתודונט יוכל לקבוע אם היישור השקוף מתאים למטופל או לא.

    כאמור, לצד הגשר המסורתי ליישור שיניים קיימים היום מיכשורים לטיפולי יישור שיניים ללא גשר שמסייעים לשיפור החיוך ובריאות הפה.

    שיטות אלה משמשות ליישור שיניים עקומות, בולטות, מרווחות או צפופות מדי.

    גשר שקוף – מורכב מקוביות מתכת שיכולות להיות שקופות או צבעוניות, תלוי בבחירה של המטופל.

    גשר בלתי נראה (לינגואלי) – גשר סמכים שמותקנים בצדן הפנימי של השיניים כך שלא ניתן לראות אותם מבחוץ. גשר זה מתאים למי שנבוך מהטיפול שהוא עובר ומעדיף פתרון יותר אסתטי. הבעיה היא שגשר זה לא מתאים לכול סוגי ליקויי השיניים והוא דורש הכנת סמכים מותאמים אישית לפי מטבע השיניים, במעבדה.

    סדים שקופים – מיכשור זה בנוי ממערכת של סדים שקופים וקשיחים שנשלפים בקלות מהפה. בכול אחת מפלטות אלה מתוכננת ההטיה של השיניים שצריך להזיז כאשר בכול 21-14 ימים יש להחליף את הפלטה בחדשה.

    המשמעות של יישור שיניים ללא גשר למבוגרים ולבני נוער

    מבוגרים – הטיפול באינוויזליין הוא השיטה האורתודונטית המתקדמת ביותר בעולם.

    זהו יישור שיניים שמשתמש במתקן שקוף אשר מספק את ההתאמה הטובה ביותר להזזת השיניים בצורה המדויקת ביותר. ללא סוגרים וחוטים, עם מעט מאוד הגבלות על המזון שמותר לאכול, המטופל יכול להמשיך לחיות את החיים שלו כרגיל, בזמן שהחיוך שלו משתפר להפליא. במהלך יישור השיניים, המטופל יכול להמשיך לצחצח שיניים ולנקות בחוט דנטלי כפי שהוא עושה מדי יום ולשמור היטב על היגיינת הפה שלכם. בחירה ליישור שיניים ללא גשר היא הדרך למלא את משאלת הלב של מבוגרים שלא עברו יישור שיניים בגיל הנערים ועדיין חולמים על החיוך המושלם.

    בני נוער – היישור השקוף נועד לשפר את החיוך של הנער והנערה מבלי להפריע לחיים שלהם.

    התקן זה מעוצב כך שיוכל להתאים לחיים שלהם. המתקן ניתן לשליפה בכול עת והוא ממש לא נראה לעין. עם יישור שיניים שקוף בני הנוער יכולים להמשיך ליהנות מספורט, מאכילת מזונות שהם אוהבים ומכול הפעילויות והחוגים שהם אוהבים, עם הרבה פחות כאב לעומת הפלטה. הם גם לא צריכים לדאוג מפציעות שעלולים להיגרם על ידי החוטים או הסוגרים, או לבזבז זמן על ביקורים אצל האורתודונט בגלל שהגשר נשבר. באמצעות יישור שיניים ללא גשר, הצעירים נהנים מהטכנולוגיה העדכנית ביותר, וזוכים לשיניים ישרות בחצי מהזמן שלוקח ליישר את השיניים עם הפלטה המסורתית. המשמעות היא שהם יוכלו ליהנות מחיוך יפהפה הרבה יותר מהר.

    למידע נוסף על יישור שיניים ללא גשר וקביעת תור – צרו עמנו קשר >>

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופסור חבר בבית הספר לרפואת שיניים, אוניברסיטת תל אביב
    יושב ראש לשעבר, האיגוד הישראלי לשיקום הפה
    חבר הנהלת האיגוד האירופאי לשיקום פה
    חבר הנהלת האיגוד הבינלאומי לרפואת שיניים דיגיטלית
    מרצה בארץ ובעולם בתחומי שיקום, שתלים דנטליים ורפואת שיניים דיגיטלית
    פרסם מעל מאה מחקרים מדעיים בעיתונות המקצועית הבינלאומית

    מלאו את הפרטים מטה ונחזור אליכם בהקדם

      • מומחי רפואת השיניים המובילים
      • הציוד המקיף והמתקדם בישראל
      • 25 שנות נסיון בהשתלת שיניים
      • תכנית טיפולים בהתאמה אישית
      החזירו לעצמכם את החיוך!
      דילוג לתוכן