סד לילה

הלבנת שיניים בשיטת זום – תהליך הטיפול

במהלך טיפול הלבנה בזום, הרופא מורח את שיני המטופל בפורמולת ג'ל הלבנה המכילה מי חמצן. בעזרת  מנורה מיוחדת, החומר הפעיל חודר מבעד לשכבה החיצונית של השן – האמייל. החומר הפעיל מפרק את הפיגמנטים של הצבע ומבהיר את חומר השן. הרופא חוזר על תהליך זה שלוש פעמים במהלך הביקור.

לאחר הטיפול, כדי לשמר את התוצאות, יש להימנע ממשקאות מכתימים כמו: קפה, קולה או יין ומעישון. יש לשמור על היגיינת הפה אמצעות שימוש בחוט דנטלי ולהקפיד על צחצוח יסודי של השיניים.

הלבנת שיניים בשיטת זום – יתרונות:

  • נדרש ביקור אחד, הנמשך כשעה וחצי בלבד
  • שיטה יעילה בטכנולוגיה מתקדמת
  • שיטה בטוחה
  • התוצאות מרשימות

מה חשוב לדעת לגבי הלבנת שיניים בזום?

  • לתוצאות טיפול מיטביות, לפני ביצוע ההלבנה מומלץ לעבור ניקוי שיניים אצל שיננית
  • לפני הטיפול יש לעבור בדיקה יסודית אצל רופא שיניים כדי לשלול דלקות חניכיים, נסיגת חניכיים, חורים בשיניים ועוד
  • הטיפול מתאים לשיניים טבעיות בלבד ולא ניתן להלבין סתימות, כתרים ושיניים תותבות
  • במקרים מסוימים מתפתחת רגישות בשיניים ובמידה וזה קורה יש לפנות לרופא המטפל. כמו כן, מומלץ לצחצח שיניים עם משחת שיניים המונעת רגישות
  • ההלבנה אינה מומלצת לנשים הרות ומניקות ולילדים מתחת לגיל 13

כיצד מתבצע טיפול ביתי עם סד הלבנה?

במקרים מסוימים יש לשלב טיפול הלבנת השיניים בזום עם טיפול ביתי בסד הלבנה. רופא השיניים מצייד את המטופל בסד העשוי מתבנית סיליקון רכה ובמזרקים המכילים ג'ל הלבנה מיוחד.

שלבי הטיפול בסד הלבנה:

  • הרופא מודד את תבנית שיני המטופל במטרה להתאים לו את הסד באופן מדויק
  • הרופא מצייד את המטופל בסד ובמזרקים המכילים ג'ל הלבנה
  • לאחר צחצוח השיניים המטופל מזריק את ג'ל ההלבנה לסד ומצמיד אותו לשיניו
  • זמן הרכבת הסד תלוי בהוראות הרופא – החל מכמה שעותביום ועד ללילה שלם, במשך כשבועיים
  • לאחר הסרת הסד יש לצחצח שיניים
  • לאחר הטיפול יש להימנע משתיית משקאות מכתימים כמו קפה, מעישון ומצריכת מזונות מכתימים
  • החומר מלבין את השיניים בהדרגה עד לתוצאות המיטבית אליה ניתן להגיע עבור אותו מקרה
  • ניתן לחזור על התהליך כל כמה חודשים, לשימור התוצאות

הלבנת שיניים בשיטת  זום במרפאת המומחים

במרפאת המומחים של פרופ' מיזיריצקי אנו מבצעים הלבנת שיניים בשיטת זום באמצעות מכשור מתקדם וחומרים איכותיים. הטיפול נמשך כשעה וחצי ונערך באווירה נעימה וברמה מקצועית גבוהה. במידת הצורך, אנו מספקים סד הלבנה המותאם לשיני המטופל בליווי הוראות מדויקות לתוצאות מיטביות. לאחר הטיפול במרפאה, השיניים יפות מתמיד והמטופל יכול לחייך בפה מלא.

למידע נוסף לגבי הלבנת שיניים בשיטת זום, צרו עמנו קשר >>

הלבנת שיניים – שאלות ותשובות נפוצות

מתי נדרשת הלבנת שיניים?

במהלך השנים השיניים הופכות מצחורות ויפות לצהובות ומוכתמות בעקבות: עישון, אכילת מאכלים חומציים, שתיית משקאות מכתימים כמו: תה, קפה, קולה ויין, שחיקה של האמייל הגורמת להשתקפות הדנטין הצהוב, גיל מתקדם, נטייה גנטית, נטילת תרופות מסוימות וחוסר שמירה על היגיינה דנטלית. בחלק גדול ממקרים אלו ניתן לבצע הלבנת שיניים במטרה להשיב למטופל את המראה האסתטי ואת החיוך.

מהי הלבנת שיניים בשיטת זום?

הלבנת שיניים בשיטת זום היא טכנולוגיה חדשנית, בטוחה ומהירה. תוצאותיה המעולות של שיטה זו ניכרות כבר לאחר ביקור בודד במרפאה, הנמשך כשעה וחצי. במהלך הטיפול הרופא מורח על שיני המטופל פורמולת ג'ל הלבנה המכילה מי חמצן. בעזרת מנורה מיוחדת, החומר הפעיל חודר מבעד לאמייל השן, מפרק את הפיגמנטים של הצבע ומבהיר אותה. הרופא חוזר על התהליך כשלוש פעמים במהלך הביקור. בחלק מהמקרים, לאחר הלבנת שיניים בשיטת זום משלבים טיפול ביתי עם סד הלבנה.

כיצד מתבצעת הלבנת שיניים עם סד הלבנה ביתי?

בחלק מהמקרים טיפול הלבנת שיניים בשיטת זום משולב עם טיפול בסד הלבנה ביתי. הרופא מצייד את המטופל בסד מתבנית סיליקון ובמזרקים המכילים ג'ל הלבנה מיוחד ולאחר צחצוח השיניים, המטופל מזריק את ג'ל ההלבנה לסד ומרכיב אותו על שיניו. זמן ההרכבה תלוי בהוראות הרופא – החל ממספר שעות ביום ועד ללילה שלם, במשך כשבועיים. לאחר הסרת הסד יש להקפיד לצחצח שיניים ולאחר הטיפול יש להימנע ממשקאות ומאכלים מכתימים ומעישון. הטיפול מלבין את השיניים בהדרגה וניתן לחזור עליו כל כמה חודשים לשמירה מיטבית על התוצאות.

 כיצד יש לנהוג לפני ואחרי טיפול הלבנת שיניים?

הלבנת שיניים מתאימה רק לשיניים טבעיות ולא ניתן להלבין סתימות, כתרים ושיניים תותבות. לפני ביצוע הלבנת שיניים יש לעבור ניקוי שיניים אצל שיננית. בנוסף, יש לפנות לבדיקה מקיפה של רופא שיניים כדי לשלול דלקות חניכיים, נסיגות חניכיים, חורים בשיניים ועוד. במשך כמה שבועות לאחר הטיפול יש להימנע ממשקאות ומאכלים מכתימים ומעישון, לצחצח את השיניים עם משחת שיניים המונעת רגישות ולשמור על היגיינה דנטלית.

כמה עולה הלבנת שיניים?

עלות הלבנת שיניים תלויה בסוג הטיפול הנדרש, במצבו של המטופל וברמת המומחיות של הרופא. טיפול הלבנת שיניים ברמה גבוהה דורש מכשור מתקדם, שימוש בחומרים איכותיים וביצוע מדויק המותאם אישית לצרכי המטופל. לתוצאות טיפול מיטביות אשר יישמרו לאורך זמן, חשוב לבצע את ההליך אצל רופא שיניים מיומן עם ניסיון וידע רב.