שיקום הפה - מה חשוב לדעת על התחום? | פרופ' איתן מיזיריצקי
לקביעת תור
לייעוץ
עוד היום
להתייעצות
בוואטסאפ
כפתור ווטסאפ
כפתור ווטסאפ
מלא/י פרטייך ונחזור אליך בהקדם

    ראשי  /  מידע מקצועי  /  שיקום הפה – מה חשוב לדעת על התחום?

    שיקום הפה – מה חשוב לדעת על התחום?

    שיקום הפה הוא תחום נרחב המאגד בתוכו מגוון טיפולים דנטליים שנועדו להשיב לשיניים את יכולת התפקוד ואת המראה האסתטי. הטיפולים כוללים: תכנון ושיקום בעזרת השתלות שיניים, התקנת כתרים, גשרים ותותבות נשלפות, טיפול בשחיקת שיניים ועוד. תפקידו של מומחה לשיקום הפה הוא לספק את הפתרונות הדנטליים המדויקים והאיכותיים ביותר לכל בעיה בכל רמת מורכבות ולהוביל את התכנון של הטיפול ואת הטיפול עצמו כשמעורבים בטיפול מומחים נוספים מדיסיפלינות שונות.

    מה כולל תחום שיקום הפה?

    שיקום הפה הוא שם כולל למגוון טיפולים הכוללים: השתלות שיניים, התקנת כתרים, גשרים ותותבות, טיפולי שורש, הרמת סינוס, השתלת עצם בלסת, ניתוחי לסת, טיפולים אסתטיים כמו הלבנת שיניים, ציפויים ועוד. התמחות בשיקום הפה (פרותטיקה) נערכת במסגרת מסלול ייחודי הנמשך ארבע שנים ומתווסף ללימודי רפואת שיניים, המקנה למומחה ידע מעמיק בתחום האסתטיקה ותפקודי הפה והלסתות.

    סוגים שונים של טיפולי שיקום הפה

    תחום שיקום הפה כולל מגוון טיפולים מורכבים ובהם:
    השתלות שיניים – הליך זה מהווה פתרון אסתטי ותפקודי למצבים של אובדן שיניים מסיבות שונות כמו מחלות חניכיים, חבלה או עששת. הטיפול כולל החדרת שתלים ללסת והתקנת כתרים או גשרים כתחליף לשיניים הטבעיות.
    ניתוח הרמת סינוס – הליך זה מתבצע במטופלים הזקוקים להשתלה דנטלית וסובלים מחוסר בעצם באזורים האחוריים של הלסת העליונה. בהליך זה מבצעים הגבהה של עצם הלסת על מנת להחדיר תוספת עצם, המהווה בסיס אחיזה יציב לשתל.

    שיקום הפה ביום אחד – השתלת שיניים ביום אחד חוסכת למטופל זמן יקר ומאפשרת לו ליהנות מתוצאות אסתטיות מידיות ומחזרה מהירה לשגרה. בשיטה זו מתקינים את השתלים ביום בו מבצעים את העקירות ומקבלים תוך זמן קצר את הגשר הזמני על גבי השתלים. ההליך הרפואי נקרא גם "העמסה מידית של שתלים". שיקום הפה ביום אחד נועד למטופלים בעלי נפח וצפיפות עצם מספקים. ישנם מצבים בהם למטופלים יש חוסר עצם נרחב מידי, מטופלים הסובלים מחריקת שיניים בלילה (ברוקסיסטים), סכרת לא מאוזנת, מחלת חניכיים פעילה ומטופלים שהם מעשנים כבדים. בכל המצבים האלה ישנה רמת סיכון גבוהה משמעותית ביחס לסטטיסטיקה הרגילה, לאי קליטת השתלים. על כן נדרשת מומחיות וניסיון רב מצד הרופא שניים המטפל במצבים כאלה .
    שיקום הפה בהרדמה מלאה – בדרך כלל מבצעים את טיפולי שיקום הפה בהרדמה מקומית אך במקרים שונים כמו חרדה דנטלית חריפה או כשיש צורך בביצוע מספר טיפולים ממושכים ומורכבים, ניתן לבצע את שיקום הפה בהרדמה מלאה או תחת סדציה – טשטוש.

    מומחה לשיקום הפה מומלץ

    במקרים בהם נדרשים טיפולים לשיקום הפה, חשוב לבחור מומחה לשיקום הפה מומלץ שצבר ניסיון וידע רב בתחום. מומחה לשיקום הפה בעל יכולת אבחון גבוהה וראייה רחבה יודע להתאים את הפתרון הדנטלי המיטבי לבעיות דנטליות שונות. ההיכרות המעמיקה של מומחה לשיקום הפה עם מבנה הפה והלסת, בשילוב השימוש בטכנולוגיה מתקדמת, ציוד משוכלל וחומרי גלם מעולים, מאפשרים לו לבצע כל טיפול בצורה מדויקת עם תוצאות מצוינות שנשמרות לאורך זמן.

    מומחה לשיקום הפה במרפאת המומחים

    במרפאת המומחים של פרופ' איתן מיזיריצקי, מומחה לשיקום הפה עם 30 שנות ניסיון ומוניטין בינלאומי, אנו מבצעים מגוון טיפולים מתקדמים בתחום שיקום הפה עם מיטב הציוד, חומרי הגלם והטכנולוגיה. הטיפולים הנערכים במקום אחד כוללים: השתלות שיניים, שיקום הפה ביום אחד, שיקום הפה בהרדמה מלאה, ניתוח הרמת סינוס ועוד. למרפאתנו הנעימה הממוקמת בצפון תל-אביב, מגיעים מטופלים מכל קצוות הארץ ומחו"ל, שאינם מתפשרים על פחות מהטוב ביותר.

    לקביעת פגישה עם מומחה לשיקום הפה, צרו עמנו קשר באתר או התקשרו לטלפון 03-6449139 ונשמח לעמוד לשירותכם.

     

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופסור חבר בבית הספר לרפואת שיניים, אוניברסיטת תל אביב
    יושב ראש לשעבר, האיגוד הישראלי לשיקום הפה
    חבר הנהלת האיגוד האירופאי לשיקום פה
    חבר הנהלת האיגוד הבינלאומי לרפואת שיניים דיגיטלית
    מרצה בארץ ובעולם בתחומי שיקום, שתלים דנטליים ורפואת שיניים דיגיטלית
    פרסם מעל מאה מחקרים מדעיים בעיתונות המקצועית הבינלאומית

    מלאו את הפרטים מטה ונחזור אליכם בהקדם

      • מומחי רפואת השיניים המובילים
      • הציוד המקיף והמתקדם בישראל
      • 25 שנות נסיון בהשתלת שיניים
      • תכנית טיפולים בהתאמה אישית
      החזירו לעצמכם את החיוך!
      דילוג לתוכן