טכנולוגיות מתקדמות ודיגיטליות בתחום רפואת שיניים | פרופ' איתן מיזיריצקי
לקביעת תור
לייעוץ
עוד היום
להתייעצות
בוואטסאפ
כפתור ווטסאפ
כפתור ווטסאפ
מלא/י פרטייך ונחזור אליך בהקדם

    ראשי  /  מידע מקצועי  /  טכנולוגיות מתקדמות ודיגיטליות בתחום רפואת שיניים

    טכנולוגיות מתקדמות ודיגיטליות בתחום רפואת שיניים

    הטכנולוגיות החדשניות שהתפתחו בשנים האחרונות בתחום השתלות שיניים, מחליפות את השיטות המיושנות, האיטיות והמסורבלות בהן השתמשו בעבר. השתלת שיניים ממוחשבת מתבצעת באמצעות טכנולוגיה מתקדמת המבוססת על הדמיה דיגיטלית איכותית. התהליך המהיר והמדויק מוביל לתוצאות מעולות, המחזיקות מעמד למשך שנים רבות.

     טכנולוגיות מתקדמות בתחום השתלות שיניים ממוחשבות

     טכנולוגיית CAD/ CAM

     טכנולוגיית CAM (Computer-Aided Manufacturing)/CAD (Computer Aided Design) משמשת בתהליך התכנון, העיצוב והייצור הממוחשב של כתרי זירקוניה, כתרים על שתלים, שיניים תותבות, גשרים ושחזורים.

    בעזרת הדמיה תלת ממדית ממוחשבת של הפה והלסת, המומחה יכול לקבוע מראש את כמות השתלים הרצויה, סוג השתלים, מידותיהם, מיקומם, עומקם, זווית החדרתם ולצפות בתוצאות הסופיות של הטיפול. התכנון המקדים מאפשר למומחה לבדוק את איכות העצם של המטופל, להפחית משמעותית את הסיכוי להתפתחות סיבוכים שונים כמו פגיעה בעצב, לצמצם את הצורך בהתערבות פולשנית ולקצר את זמן ההחלמה. חשוב לציין שהטיפול בשיטה זו מתאים למגוון רחב של מטופלים אך לא לכולם.

    סורקים דיגיטליים אינטראורלים

    מערכת CAD/ CAM מורכבת מתוכנת מחשב, מחרטה שולחנית וסורק דיגיטלי אינטראורלי המצויד במצלמות קטנות ועוצמתיות, באמצעותו סורקים אזורים שונים בחלל הפה של המטופל. הסריקה היסודית והמהירה, מחליפה את השיטה הקלאסית של לקיחת מטבעים עם כפות מידה וחומר סיליקוני דמוי פלסטלינה. הנתונים שמתקבלים מהסריקה נשלחים כקובץ דיגיטלי למדפסת תלת ממד או מחרטה ממוחשבת משוכללת.

    מדפסת תלת ממד

    במדפסת תלת ממד ניתן להדפיס שתלים דנטליים, כתרים זמניים וקבועים, גשרים וסדים כירורגיים, המותאמים בצורה מושלמת לנתוני המטופל. ההדפסה המהירה מקצרת למטופלים זמני המתנה, מפחיתה את כמות הביקורים במרפאה ותוצאותיה מרשימות בהיבט האסתטי והתפקודי.

    השתלת שיניים באמצעות סדי השתלות ממוחשבים

    בתהליך השתלות שיניים ניתן להדפיס במדפסת תלת ממד, סד כירורגי מפלסטיק שקוף, בהתאם לנתונים שמתקבלים מההדמיה. הסד מדמה את מיקום השתלים ומכיל פתחים להחדרתם. המומחה מניח את הסד על שיני המטופל או על רקמות אחרות ודרך הפתחים בסד שתוכננו על פי ההדמיה הווירטואלית, מחדיר את השתלים מבעד לפתחי הסד באמצעות קידוח, בזווית ובעומק הרצויים.

    כמה עולה השתלת שיניים ממוחשבת?

    מחיר השתלת שיניים ממוחשבת נקבעת לפי פרמטרים שונים ובהם: מורכבות הטיפול, מצבו הרפואי של המטופל ומידת המיומנות של המומחה לשיקום הפה. כדי ליהנות מטיפול מקצועי עם תוצאות אסתטיות וטבעיות, מומלץ לפנות למומחה עם ידע וניסיון נרחב בתחום, אשר יודע לספק פתרון איכותי לכל אתגר ולכל רמת מורכבות, באמצעות ציוד משוכלל והטכנולוגיות הדיגיטליות המתקדמות ביותר.

    השתלות שיניים במרפאת המומחים

    במרפאת המומחים החדשנית של פרופ' מיזיריצקי, מומחה לשיקום הפה עם למעלה מ-30 שנות ניסיון ומוניטין בינלאומי, מהחלוצים בעולם בתחום התכנון הממוחשב של שתלים והעמסה מידית של שתלים, אנו מבצעים השתלות שיניים מסוגים שונים, כולל השתלת שיניים ממוחשבת והשתלת שיניים ביום אחד. הטיפולים נערכים בהתאמה מדויקת לצרכי המטופל, באמצעות ציוד משוכלל והטכנולוגיות הדיגיטליות העדכניות ביותר ומעל לכל, בעזרת המומחיות והנסיון הרב שבידי פרופ' איתן מיזיריצקי. מטופלים רבים מכל רחבי הארץ ומחו"ל מגיעים למרפאתנו הנעימה בצפון תל אביב, לקבלת הטיפול הטוב ביותר שתוצאותיו המצוינות נשמרות למשך שנים רבות.

    למידע נוסף לגבי השתלות שיניים צרו עמנו קשר באתר או התקשרו לטלפון 03-6449139  ונשמח לעמוד לשירותכם

     

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופסור חבר בבית הספר לרפואת שיניים, אוניברסיטת תל אביב
    יושב ראש לשעבר, האיגוד הישראלי לשיקום הפה
    חבר הנהלת האיגוד האירופאי לשיקום פה
    חבר הנהלת האיגוד הבינלאומי לרפואת שיניים דיגיטלית
    מרצה בארץ ובעולם בתחומי שיקום, שתלים דנטליים ורפואת שיניים דיגיטלית
    פרסם מעל מאה מחקרים מדעיים בעיתונות המקצועית הבינלאומית

    מלאו את הפרטים מטה ונחזור אליכם בהקדם

      • מומחי רפואת השיניים המובילים
      • הציוד המקיף והמתקדם בישראל
      • 25 שנות נסיון בהשתלת שיניים
      • תכנית טיפולים בהתאמה אישית
      החזירו לעצמכם את החיוך!
      דילוג לתוכן