השתלת שיניים - כל המידע במדריך אחד | פרופ' איתן מיזיריצקי
לקביעת תור
לייעוץ
עוד היום
להתייעצות
בוואטסאפ
כפתור ווטסאפ
כפתור ווטסאפ
מלא/י פרטייך ונחזור אליך בהקדם

    ראשי  /  מידע מקצועי  /  השתלת שיניים – כל המידע במדריך אחד

    השתלת שיניים – כל המידע במדריך אחד

    השתלת שיניים מתבצעת בעקבות אובדן השיניים הטבעיות בשל עששת, מחלת חניכיים, טיפול שורש, חבלה ועוד. התהליך כולל החדרת שתלים לעצם הלסת בשיטות שונות ובהמשך, הרכבת כתר המשחזר את השן המקורית בצורה מדויקת, במטרה להשיב למטופל את המראה האסתטי והיכולת התפקודית.

    השתלת שיניים – אילו סוגים קיימים?

    השתלת שיניים רגילה

    בשיטה זו מחדירים לעצם הלסת שתל מטיטניום איכותי, המשמש כתחליף לשורש השן החסרה וכבסיס לכתר או הגשר הזמני. כעבור 2-4 חודשים של המתנה לריפוי והיקלטות השתל, חושפים את השתל על ידי יצירת פתח קטן בחניכיים. בשלב הבא מרכיבים מעליו כיפת טיטניום, המקלה על תהליך ריפוי החניכיים מסביב לשתל וכעבור כשבוע-שבועיים מרכיבים את הכתר.

    השתלת שיניים ממוחשבת

    בשיטה זו המטופל מופנה לצילום CT בטכנולוגיית טומוגרפיה ממוחשבת, המספקת תמונה תלת- ממדית משוכללת של המבנה האנטומי של הלסת. ההדמיה מאפשרת למומחה לאבחן את המצב מבחינת: גובה, רוחב וצפיפות העצם, לזהות את מיקום תעלת העצב ועוד. הטיפול מצמצם את הסיכוי לפגיעה בעצב, מפחית כאבים ומקצר את זמן ההחלמה הנדרש. סיכויי ההצלחה של השיטה הינם גבוהים, כ-95% ומעלה.

    השתלת שיניים ביום אחד

    בשיטה זו מרכיבים את השתלים ביום ביצוע העקירות או ביום למחרת וכך חוסכים למטופל זמן יקר. התוצאות האסתטיות של הטיפול הן מידיות והמטופל יכול לחזור לשגרה במהרה. השתלת שיניים ביום אחד מתאימה למטופלים בעלי נפח וצפיפות עצם מספקים, למטופלים שאינם סובלים מחוסר עצם נרחב מידי, סכרת לא מאוזנת, חריקת שיניים בלילה או מחלת חניכיים פעילה. השיטה לא מתאימה למעשנים כבדים.

    השתלות שיניים – בחירת מומחה לשיקום הפה

    בחירת מומחה מנוסה לביצוע השתלות שיניים מבוססת על שיקולים שונים ובהם:

    מידת הניסין של המומחהמומחה לשיקום הפה בעל ניסיון רב וידע נרחב בתחום, מתאים למטופל את הפתרון בצורה הטובה ביותר.

    מקצועיות – מומחה בעל מיומנות גבוהה מספק את הטיפול האיכותי ביותר שתוצאותיו נשמרות לאורך זמן. טיפול מקצועי הכולל הרכבת שתלים איכותיים באמצעות מכשור משוכלל וטכניקות מתקדמות, מצמצם את הסיכוי לסיבוכים ולתופעות לוואי בהמשך.

    מחיר השתלת שיניים

    מחיר השתלת שיניים תלוי ברמת המיומנות והניסיון של המומחה לשיקום הפה, רמת המורכבות של הטיפול, מצבו הרפואי של המטופל, טיפולים מקדימים הנדרשים לפני ביצוע ההשתלה וסוגי השתלים והכתרים. שתלים הנחשבים איכותיים הם אלו העומדים בבדיקות מחמירות של תווי תקן. כתר שעלותו גבוהה יחסית הוא כתר זירקוניה, העשוי מחומר קרמי עמיד ללא בסיס מתכת ומיוצר בטכנולוגיה מתקדמת כדי לספק פתרון אסתטי אופטימלי. לגבי כתרים מחרסינה על בסיס מתכת, ככל שהמתכת אצילה יותר כך הכתר נחשב לאיכותי יותר ומחירו עולה בהתאם.

    השתלות שיניים בתל אביב במרפאת המומחים

    במרפאת המומחים של פרופ' איתן מיזיריצקי, מומחה לשיקום הפה עם 30 שנות ניסיון ומוניטין בינלאומי, מתבצעות השתלות שיניים מסוגים שונים כמו השתלת שיניים ביום אחד והשתלת שיניים ממוחשבת. מרפאתנו הממוקמת בצפון תל אביב מושכת אליה לקוחות מכל רחבי הארץ ומחו"ל, המגיעים במיוחד כדי ליהנות מטיפול ברמה אחרת.

    למידע נוסף לגבי השתלת שיניים צרו עמנו קשר באתר או התקשרו לטלפון 03-6449139 ונשמח לעמוד לשירותכם.

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופסור חבר בבית הספר לרפואת שיניים, אוניברסיטת תל אביב
    יושב ראש לשעבר, האיגוד הישראלי לשיקום הפה
    חבר הנהלת האיגוד האירופאי לשיקום פה
    חבר הנהלת האיגוד הבינלאומי לרפואת שיניים דיגיטלית
    מרצה בארץ ובעולם בתחומי שיקום, שתלים דנטליים ורפואת שיניים דיגיטלית
    פרסם מעל מאה מחקרים מדעיים בעיתונות המקצועית הבינלאומית

    מלאו את הפרטים מטה ונחזור אליכם בהקדם

      • מומחי רפואת השיניים המובילים
      • הציוד המקיף והמתקדם בישראל
      • 25 שנות נסיון בהשתלת שיניים
      • תכנית טיפולים בהתאמה אישית
      החזירו לעצמכם את החיוך!
      דילוג לתוכן