הלבנת שיניים - מה חשוב לדעת על התהליך? | פרופ' איתן מיזיריצקי
לקביעת תור
לייעוץ
עוד היום
להתייעצות
בוואטסאפ
כפתור ווטסאפ
כפתור ווטסאפ
מלא/י פרטייך ונחזור אליך בהקדם

    ראשי  /  מידע מקצועי  /  הלבנת שיניים – מה חשוב לדעת על התהליך?

    הלבנת שיניים – מה חשוב לדעת על התהליך?

    במהלך השנים השיניים הופכות לצהובות ומוכתמות בעקבות: עישון, שתיית משקאות מכתימים, צריכת מזונות חומציים, גיל מתקדם, הזנחת היגיינת הפה ועוד. במרבית המקרים ניתן לבצע הלבנת שיניים בשיטת זום אשר משיבה למטופלים את המראה האסתטי. הטיפול המתקדם נערך במהלך ביקור בודד במרפאה ותוצאותיו המרשימות נשמרות לאורך זמן.

    למי מתאים הטיפול? מה הן ההנחיות לפני ואחרי הטיפול? התשובות בכתבה הבאה.

    באילו מקרים ניתן לבצע הלבנת שיניים?

    במהלך השנים השיניים הופכות לצהבהבות ומוכתמות בעקבות גורמים שונים כמו: עישון, שתיית משקאות מכתימים, אכילת מזונות חומציים, הזנחת היגיינת הפה, גיל מתקדם, שחיקת אמייל השן ועוד. בחלק גדול מהמקרים ניתן לבצע הלבנת שיניים שמחזירה את הגלגל לאחור. חשוב להדגיש שהטיפול מתאים לשיניים טבעיות בלבד ולא ניתן להלבין כתרים, סתימות ושיניים תותבות. כמו כן הטיפול לא מומלץ לנשים הרות ומניקות ולילדים מתחת לגיל 13.

    הלבנת שיניים בשיטת זום

    הלבנת שיניים בשיטת זום היא שיטה מהירה, בטוחה ויעילה, שתוצאותיה המרשימות נשמרות לאורך זמן. במהלך הטיפול רופא השיניים מורח את שיני המטופל בפורמולת ג'ל הלבנה המכילה מי חמצן. בעזרת מנורה מיוחדת החומר חודר מבעד לשכבת האמייל החיצונית, מפרק את הפיגמנטים של הצבע ומבהיר את חומר השן. הרופא חוזר על התהליך כשלוש פעמים במהלך הביקור שנמשך כשעה וחצי.

    טיפול עם סד הלבנה ביתי

    בחלק מהמקרים משלבים הלבנת שיניים בזום עם סד הלבנה ביתי. רופא השיניים מספק למטופל סד מתבנית סיליקון ומזרקים המכילים ג'ל הלבנה מיוחד. לאחר צחצוח השיניים המטופל מזריק את ג'ל ההלבנה לסד ומתקין אותו על שיניו, החל ממספר שעות ביום ועד ללילה שלם, במשך כשבועיים. החומר מלבין את השיניים בהדרגה וניתן לחזור על הטיפול כל כמה חודשים, לשימור תוצאותיו באופן מיטבי.

    הנחיות לפני ואחרי הטיפול

    לפני הטיפול – יש לפנות לניקוי שיניים אצל השיננית להסרת כתמים ואבנית. כמו כן יש לעבור בדיקה מקיפה אצל רופא שיניים לשלילת דלקות חניכיים, נסיגת חניכיים, חורים בשיניים ועוד.

    לאחר הטיפול – מומלץ להימנע מעישון, מצריכת משקאות מכתימים כמו: יין, קולה וקפה וממאכלים חומציים. יש לצחצח את השיניים עם משחת שיניים המונעת רגישות ולשמור על היגיינת הפה.

    כמה עולה הלבנת שיניים?

    מחיר ההלבנה תלוי במצב המטופל, סוג הטיפול הנדרש ומידת המומחיות של רופא השיניים. מומלץ לפנות לרופא שיניים בעל ניסיון רב שמבצע את הטיפול באמצעות חומרי גלם איכותיים ומכשור מתקדם. טיפול מקצועי המותאם אישית לצרכי המטופל מוביל לתוצאות מרשימות הנשמרות לאורך זמן.

    הלבנת שיניים במרפאת המומחים

    במרפאת המומחים של פרופ' איתן מיזיריצקי, מומחה לשיקום הפה עם למעלה מ-30 שנות ניסיון ומוניטין בינלאומי, אנו עורכים טיפולי הלבנת שיניים בשיטת זום, הנמשכים כשעה וחצי בלבד עם מיטב הטכנולוגיה, חומרי הגלם והמכשור. במידת הצורך אנו מספקים למטופלים סד הלבנה ביתי בליווי הנחיות מדויקות, לשימור התוצאות המעולות של ההלבנה. בעקבות הטיפול במרפאה השיניים נראות יפות מתמיד והמטופלים יכולים לחייך בפה מלא.

    למידע נוסף לגבי הלבנת שיניים צרו עמנו קשר באתר או התקשרו לטלפון  03-6449139 ונשמח לעמוד לשירותכם.

     

     

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופסור חבר בבית הספר לרפואת שיניים, אוניברסיטת תל אביב
    יושב ראש לשעבר, האיגוד הישראלי לשיקום הפה
    חבר הנהלת האיגוד האירופאי לשיקום פה
    חבר הנהלת האיגוד הבינלאומי לרפואת שיניים דיגיטלית
    מרצה בארץ ובעולם בתחומי שיקום, שתלים דנטליים ורפואת שיניים דיגיטלית
    פרסם מעל מאה מחקרים מדעיים בעיתונות המקצועית הבינלאומית

    מלאו את הפרטים מטה ונחזור אליכם בהקדם

      • מומחי רפואת השיניים המובילים
      • הציוד המקיף והמתקדם בישראל
      • 25 שנות נסיון בהשתלת שיניים
      • תכנית טיפולים בהתאמה אישית
      החזירו לעצמכם את החיוך!
      דילוג לתוכן