שיניים לבנות- ארבעה טיפים חשובים | פרופ' איתן מיזיריצקי
לקביעת תור
לייעוץ
עוד היום
להתייעצות
בוואטסאפ
כפתור ווטסאפ
כפתור ווטסאפ
מלא/י פרטייך ונחזור אליך בהקדם

    ראשי  /  מידע מקצועי  /  4 טיפים לשיניים לבנות

    4 טיפים לשיניים לבנות

    כך תשמרו על שיניים צחורות ויפות

    היום זה ברור יותר מתמיד, חיוך יפה ומרהיב הוא החיוך הלבן הצחור. אם השיניים אינן לבנות, אם הן מוכתמות או שצבען השתנה עם הזמן, זה לא נעים. לא נעים לחייך. לפעמים מרגישים חוסר ביטחון אפילו לשוחח בחברה. כחלק מהטיפוח שלנו, איפור, גילוח, בושם, מי פה לריח פה נעים, אנו רוצים ורוצות גם שיניים לבנות. באדיבות מרפאת המומחים של פרופ' איתן מיזיריצקי, לטיפולים משקמים, השתלות וגם הלבנת שיניים קבלו 4 טיפים מעולים. כך תשמרו על השיניים לבנות ועל החיוך – יפהפה.

    היזהרו ממאכלים או משקאות מכתימים

    כמו גוון העור, גם צבע השיניים המולד שונה מאדם לאדם. לא תמיד הוא לבן לגמרי ויש אנשים שנולדו עם גוון לבן – צהבהב, למשל. אך לא משנה מהו צבע השן בינקות, יש השפעה מרובה על שינויי הצבע, בשל מאכלים ומשקאות. כדאי להימנע או להפחית צריכה של אוכל ומשקה שיוצרים משקעים של צבע. למשל, תה או קפה מכתימים את השיניים באופן שאי אפשר לבטל על ידי אף צחצוח שיניים.

    בלי עישון השיניים לבנות יותר

    כל רופא שיניים או אורטודנט יסכים עם הטענה הבאה: סיגריות ומוצרי עישון אחרים מרחיקים את השיניים הלבנות. אם אתם מעשנים, סביר להניח שאתם מכירים היטב את הנזקים שמעורר העישון לבריאותכם. אנו מקווים שתצליחו להיגמל ותרוויחו פעמיים. גם תשמרו על בריאותכם וגם תמנעו את ההכתמה הלא נעימה של השיניים, בגלל הניקוטין הממכר.

    הלבנת שיניים – איך כן ואיך לא

    דרך לכאורה טבעית לשיניים לבנות גורסת שצחצוח שיניים עם סודה לשתייה מלבין את השיניים. למעשה, הסודה לשתייה שוחקת את השן. גם אם השן נראית באופן זמני יותר לבנה, זה הורס אותה. היא חשופה יותר לעששית ורגישה יותר לחום ולקור. אז איך כן לבצע הלבנת שיניים? במרפאת שיניים אפשר לעבור טיפול הלבנה מקצועי שלא יוצר נזקים. הרופא משתמש בסד מיוחד לצורך ההלבנה. מכיוון שהצבע של השן מגיע מהשכבה הפנימית (דנטין) יש צורך בחומר (שנמצא בתוך הסד) שחודר פנימה. בתוך הסד, יש חומר שמלבין את עומק השן. הוא פועל על הגוון הצהבהב ובתגובה כימית מפרק את הצבע ומשאיר את השיניים לבנות.

    גם השיננית מסייעת לשיניים לבנות

    שיניים לא מטופלות, בעלות עששת, עלולות לאבד את המראה הטבעי והבריא. לכן, מומלץ לבקר במרפאת השניים באופן תקופתי. באותה ההזדמנות, כדאי גם להגיע אל השיננית. גוון לא נעים ש"מתלבש" על השן, בשכבה החיצונית, הנו אבנית. האבנית מזיקה לא רק מבחינה אסתטית אלא גם מביאה לנסיגת חניכיים. טיפול שיננית פעם או פעמיים בשנה רצוי מאוד. גם בריא וגם שומר על השיניים לבנות ויפות.

    במרפאת המומחים של פרופ' איתן מיזיריצקי עומד לרשותכם צוות מקצועי מנוסה, מיומן, אדיב ומקצועי. טיפולי שיקום, רפואת שיניים כללית וגם טיפולים אסתטיים, יישור שיניים והלבנה. פנו והתרשמו בעצמכם.

    לפרטים צרו קשר או התקשרו 03-6449139

     

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופסור חבר בבית הספר לרפואת שיניים, אוניברסיטת תל אביב
    יושב ראש לשעבר, האיגוד הישראלי לשיקום הפה
    חבר הנהלת האיגוד האירופאי לשיקום פה
    חבר הנהלת האיגוד הבינלאומי לרפואת שיניים דיגיטלית
    מרצה בארץ ובעולם בתחומי שיקום, שתלים דנטליים ורפואת שיניים דיגיטלית
    פרסם מעל מאה מחקרים מדעיים בעיתונות המקצועית הבינלאומית

    מלאו את הפרטים מטה ונחזור אליכם בהקדם

      • מומחי רפואת השיניים המובילים
      • הציוד המקיף והמתקדם בישראל
      • 25 שנות נסיון בהשתלת שיניים
      • תכנית טיפולים בהתאמה אישית
      החזירו לעצמכם את החיוך!
      דילוג לתוכן