השתלת שיניים: מה חשוב לדעת לפני התהליך? | פרופ, איתן מיזיריצקי
לקביעת תור
לייעוץ
עוד היום
להתייעצות
בוואטסאפ
כפתור ווטסאפ
כפתור ווטסאפ
מלא/י פרטייך ונחזור אליך בהקדם

    ראשי  /  מידע מקצועי  /  4 טיפים לפני שמבצעים השתלת שיניים

    4 טיפים לפני שמבצעים השתלת שיניים

    מה חשוב לדעת לפני השתלה? כיצד נשקם את הפה?

    אובדן של שן אחת או של כמה שיניים, זה אף פעם לא נעים. עקירה של שן, מכל סיבה שהיא, זו בהחלט לא סיבה למסיבה. אבל בזכות היכולת השיקומית הגבוהה של רופאי שיניים מיומנים, אפשר למצוא פתרון. במרפאת המומחים של פרופ' איתן מיזיריצקי ניתן לעבור טיפולי השתלת שיניים ברמה הגבוהה ביותר. 4 הטיפים הבאים יעזרו לכם לפני שניגשים ללב העניין.

    טיפ ראשון – התנהגות נכונה תוכל למנוע הרבה עקירות

    אובדן שיניים כחלק מההזדקנות עשוי להיות בלתי נמנע. מחלות מסוימות גורמות לפגיעה בחניכיים, למשל, כך שהשניים לבסוף מתרופפות ושורש השן שנפגע לא יכול עוד לשאת את השן. יחד עם זאת, אם הציבור ינהג נכון, אפשר להציל הרבה שיניים. אפשר למנוע הרבה עקירות ולדחות השתלות שיניים לגילאים כמה שיותר מאוחרים. היגיינת פה גבוהה, צחצוח שיניים, חוט דנטלי וביקורת קבועה אצל רופא השיניים תוכל לסייע. אם מטפלים בזמן בעששת, לא דוחים טיפולי שורש ולא מתעלמים מסימני אזהרה כמו נסיגת חניכיים ודלקות, נהנים משיניים טבעיות גם בגיל מבוגר.

    טיפ שני – לא תמיד חייבים לבצע השתלת עצם או הרמת סינוס

    מידע חלקי או מוטעה עלול לעורר חששות מיותרים וחבל. למשל, חלק מהמטופלים תחילה נמנעו מהשתלה בגלל שסברו שהתהליך כולל שלבים לא פשוטים או ארוכים. חשוב לומר כי לא כל השתלת שיניים מחייבת טיפול מקדים של השתלת עצם או הרמת סינוס. חשוב להתייעץ עם הרופא מבעוד מועד ולהבין האם אכן יש צורך בכך. אם שכבת העצם מספיק חזקה ועבה, אין צורך בהשתלת עצם נוספת. כמו כן, אפילו אם תהליך כזה נדרש, הרי שהוא מבוצע כיום בצורה מתקדמת. כלומר אפילו חלק מטופלים שבעבר לא יכלו לעבור השתלת שיניים יכולים כיום לעבור את התהליך בהצלחה.

    טיפ שלישי – וודאו כי רופא השיניים שלכם מומחה בהשתלות

    חשוב לזכור כי כשרוצים לבצע השתלה אצל רופא שיניים, חשוב לפנות אל רופא שיניים המתמחה בהשתלות שיניים. לפני שמבצעים השתלה, בקשו מהרופא לספר לכם על ניסיונו המקצועי. בקשו לדעת עם אילו שתלים הוא עובד. אילו שיטות של השתלה הוא מכיר היטב. המנוסים ביותר עוברים השתלמויות, ובקיאים בכל החידושים האחרונים.

    טיפ רביעי וחשוב – ביצוע תיאום ציפיות והגדרת תהליך

    לפני שמבצעים השתלות שיניים, חשוב לעבור תיאום ציפיות מלא עם הרופא המטפל. יש כל מיני חצאי אמיתות ואף הטעיות שגורמים לבלבול רב בציבור. נכון, יש כמה שיטות של השתלת שיניים שניתן לבצע. אך לא כל שיטה מתאימה לכל אחד. למשל, הרעיון של השתלת שיניים ביום אחד הוא לא לגמרי נכון ולא מדויק. חשוב לקבל מהרופא הסבר ריאלי, מהם השלבים של ההשתלה, כמה זמן צריך לעבור בין שלב ושלב ובקיצור, מתי באמת מסתיימת ההחלמה והשיניים המושתלות נראות כמו הדבר האמיתי.

    לקביעת תור, בדיקה וטיפול במרפאה התקשרו לטלפון 03-6449139 או צרו עמנו קשר >>

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופסור חבר בבית הספר לרפואת שיניים, אוניברסיטת תל אביב
    יושב ראש לשעבר, האיגוד הישראלי לשיקום הפה
    חבר הנהלת האיגוד האירופאי לשיקום פה
    חבר הנהלת האיגוד הבינלאומי לרפואת שיניים דיגיטלית
    מרצה בארץ ובעולם בתחומי שיקום, שתלים דנטליים ורפואת שיניים דיגיטלית
    פרסם מעל מאה מחקרים מדעיים בעיתונות המקצועית הבינלאומית

    מלאו את הפרטים מטה ונחזור אליכם בהקדם

      • מומחי רפואת השיניים המובילים
      • הציוד המקיף והמתקדם בישראל
      • 25 שנות נסיון בהשתלת שיניים
      • תכנית טיפולים בהתאמה אישית
      החזירו לעצמכם את החיוך!
      דילוג לתוכן