שתלים דנטליים | פרופ' איתן מיזיריצקי
לקביעת תור
לייעוץ
עוד היום
להתייעצות
בוואטסאפ
כפתור ווטסאפ
כפתור ווטסאפ
מלא/י פרטייך ונחזור אליך בהקדם

    ראשי  /  מידע מקצועי  /  שתלים דנטליים

    שתלים דנטליים

    חיוך טבעי להפליא

    האם אתם מחפשים דרך להחזיר לפה שלכם את השיניים החסרות באופן שייראה ויורגש הכי טבעי בעולם? שתלים דנטליים מסוגלים להחליף שיניים חסרות והם מבטיחים יותר מ-95% אחוזי הצלחה.

    רפואת השיניים יכולה אומנם לספק טיפולים קצרי-טווח אחרים לשיניים החסרות, אבל שתלים דנטליים יכולים לשחזר את המנשך ואת החיוך ולהחזיר אותם לתפקוד מלא תוך המרצת צמיחת עצם הלסת ושמירת מתאר הפנים הטבעי. תוכלו להחזיר את החיוך הרחב לפנים תוך ידיעה ברורה שהחיוך שלכם נעים ואסתטי, את הביטחון העצמי, את הצחוק, ובעיקר את האפשרות לחזור לאכול כל מה שאתם רוצים ומתי שאתם רוצים.

    מהם שתלים דנטליים?

    בהשוואה לכתרים המסורתיים, לגשרים ולתותבות, שתלים דנטליים הם אלטרנטיבה אסתטית ונוחה שלא פוגעת בשיניים סמוכות. שתל דנטלי הוא "עוגן" קטן בצורת בורג עשוי טיטניום שמוחדר לתוך עצם הלסת כדי להחליף את שורש השן החסרה. את השורש החדש העשוי טיטניום מכסים בשיניים חלופיות חדשות שמעניקות לכם הזדמנות לחיות את החיים במלואם כשאתם חמושים בשיניים בטוחות, בריאות ומאובטחות.

    למידע נוסף על שתלים דנטליים וקביעת תור לאבחון – צרו עמנו קשר >>

    הליך ההשתלה הדנטלית

    כדי שתוכלו להחליט אם שתלים דנטליים הם אפשרות הטיפול המושלמת עבורכם נציג לפניכם את – המדריך המלא לשתלים דנטליים.

    כל אחד רוצה חיוך מדהים. במשך אלפי שנים אנשים חיפשו תחליף לשיניים חסרות. במצרים העתיקה השתמשו בצדפים ובשנהב כדי להחליף שיניים חסרות. והאטרוסקים העתיקים החליפו שיניים חסרות בשיניים מלאכותיות מגולפות מעצמות שוורים. אבל לפני כ-50 שנה, גילה המחקר הביו-רפואי סוגים מסוימים של מתכות שמסוגלות להתמזג עם העצם הטבעית, להפוך לחלק מהלסת ולספק עוגן מושלם לשיניים חדשות וקבועות.

    תהליך זה נקרא: osseo-integration – osteon היא "עצם" ביוונית, ו-integration היא אינטגרציה, שילוב. המונח osseo-integration מתייחס לחיבור המבני והתפקודי שנעשה בין העצם החיה לבין פני השטח של הבורג שמחליף את שורש השן.

    היום, מחקרים קליניים וניסיון של מיליוני מטופלים ואלפי רופאי שיניים, מדגימים את האפקטיביות והאמיניות של שתל הטיטניום המודרני. אבל יותר מכול הוכחה מדעית העובדה המשכנעת היא שמיליוני אנשים ברחבי העולם הצליחו לטפל ולשפר את החיוך המדהים שלהם באמצעות שתלים דנטליים.

    שתלים דנטליים – שורשים מטיטניום. שתל דנטלי (או השורש המלאכותי) הוא בורג מטיטניום שמוקם בתוך עצם הלסת. השתל הופך להיות השורש של השן החדשה והוא מתוכנן ומותאם אישית באופן מושלם.

    מבנה – Abutment – שמוסיפים מעל לשתל דנטלי. ה-Abutment הוא מבנה בצורת עמוד זעיר מטיטניום או קרמיקה, שמורכב על השתל הדנטלי מעל לקו החניכיים. אל ה-Abutment יחבר רופא השיניים את הכתר או השן החדשה.

    הכתר מורכב על ה-Abutment. כששתל דנטלי וה-Abutment נעוצים היטב בתוך הלסת, זה הזמן לחבר אליו את השן. תוכלו לבחור כתר עבור שן חסרה אחת, גשר עבור מספר שיניים חסרות או תותבת קבועה כשכול השיניים החסרות, בהתאם לצרכים האישיים שלכם.

    איך מטפלים בשתלים דנטליים? פשוט מאוד

    הטיפול בשתלים דנטליים הוא כמו הטיפול והניקוי בשיניים הטבעיות שלכם. עם שגרת ניקוי שיניים תקינה שכוללת צחצוח פעמיים ביום וניקוי בחוט דנטלי, תוכלו לשמור על השיניים החדשות שלכם כל החיים.

    למה לבחור בשתלים דנטליים?

    • שתלים דנטליים הם התחליפים הבטוחים והאמינים ביותר לשיניים הטבעיות החסרות בפה.
    • שתלים דנטליים משפרים את איכות החיים הכוללת ומעניקים נוחות רבה יותר כאשר מחייכים, מדברים ואוכלים. עם שתלים אין צורך בשיניים תותבות, בהדבקות או בשיוף שיניים טבעיות בריאות, כדי שיתמכו בשיניים התותבות.
    • שתלים דנטליים הופכים להיות השיניים הטבעיות. הם בטוחים, אטרקטיביים ושומרים על מבנה הפנים ועל המראה שלהם.
    • שתלים דנטליים מבטיחים שיעור גבוה של הצלחה ועמידות. הם מחזיקים מעמד לאורך שנים רבות ועם טיפול טוב, השתלים יכולים להחזיק מעמד כל החיים.

    מחיר שתל דנטלי

    מחיר שתל משתנה מאדם לאדם ומושפע ממספר פרמטרים, כגון סוג השתל ואיכותו, באיזו טכנולוגיה מבוצעת ההשתלה, סוג ההרדמה, מיומנות רופא השיניים ופרמטרים נוספים.

    מגמות וכיוונים חדשים בתחום שתלים דנטליים

    מהי השתלה מיידית?

    השתלה מיידית היא תהליך שבו מייד לאחר עקירה מוחדר שתל אל המכתשית שנוצרה במקום העקירה. באמצעות פעולה זו נחסכת פעולה כירוגית ונמנע התהליך של ספיגת עצם מואצת. יחד עם זאת, לא בכל עקירה ניתן לעבור את התהליך הזה ולעתים יש להמתין שאיזור העקירה יתרפא ורק אז לעבור השתלה רגילה. בכל מקרה, השתלה מיידית המבוצעת במקצועיות ובמומחיות טובה כמו השתלה רגילה ואף יותר.

    מהי העמסה מיידית של שתלים?

    העמסה מיידית של שתלים היא שיטה המבטלת את הצורך בזמן המתנה של שלושה עד שישה חודשים. על פי שיטת העמסה מיידת של שתלים, מרכיבים שחזור על גבי שתל אחד או יותר מייד או ממש בסמוך למועד ההשתלה, מבלי להמתין.
    שיטה זו מבוצעת בהצלחה גדולה בייחוד בלסת התחתונה וכאשר מדובר לפחות בארבעה שתלים שנועדו לתמוך בתותבת שלמה. השתלים מחוברים ביניהם על יד פס מתכתי, בר נמוך שבולט מעל לחניכיים ואליו מחוברת התותבת שהוכנה מבעוד מועד.
    בשנים האחרונות שיטת העמסה מיידית על גבי שתלים מבוצעת גם במקרה של שתל דנטלי בודד התומך בכתר או מספר שתלים התומכים בתותבת שלמה בלסת העליונה. יחד עם זאת, אופציה טיפולית זו אפשרית רק בתנאי שמתקיימים כמה תנאים קליניים מוגדרים ובכל מקרה, על המומחה לשיקום הפה לשקול אותה בכובד ראש ובזהירות.

    יתרונות השיטה ברורים:

    • חיסכון ההליך הכירורגי בו נחשפים השתלים
    • קיצור משך הטיפול הכולל.
    • אין צורך בתותבות נשלפות מפני שהשחזור הקבוע מותקן ומורכב בסמוך או מיד לאחר ההשתלה.

    יתרונות אלה ועוד משפרים את הנכונות של המתרפא לעבור טיפול הכולל שתלים דנטליים אולם את הפסיקה האחרונה חייב לעשות מומחה לשיקום הפה ולאחר שקלול כל הפרמטרים הרפואיים.

    אבל הטיפול הכי טוב לא יהיה אפקטיבי אם לא יינתן על ידי רופא שיניים המתמחה בשיקום הפה.

    שתלים דנטליים – שאלות ותשובות נפוצות

    התקשרו למרכז המומחים ברפואת שיניים של פרופ' איתן מיזיריצקי לקבלת פרטים על שתלים דנטליים ולקבוע תור – 03-6449139 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופסור חבר בבית הספר לרפואת שיניים, אוניברסיטת תל אביב
    יושב ראש לשעבר, האיגוד הישראלי לשיקום הפה
    חבר הנהלת האיגוד האירופאי לשיקום פה
    חבר הנהלת האיגוד הבינלאומי לרפואת שיניים דיגיטלית
    מרצה בארץ ובעולם בתחומי שיקום, שתלים דנטליים ורפואת שיניים דיגיטלית
    פרסם מעל מאה מחקרים מדעיים בעיתונות המקצועית הבינלאומית

    מלאו את הפרטים מטה ונחזור אליכם בהקדם

      • מומחי רפואת השיניים המובילים
      • הציוד המקיף והמתקדם בישראל
      • 25 שנות נסיון בהשתלת שיניים
      • תכנית טיפולים בהתאמה אישית
      החזירו לעצמכם את החיוך!
      דילוג לתוכן