רופא שיניים בתל אביב במרפאת מומחים | פרופ' איתן מיזיריצקי
לקביעת תור
לייעוץ
עוד היום
להתייעצות
בוואטסאפ
כפתור ווטסאפ
כפתור ווטסאפ
מלא/י פרטייך ונחזור אליך בהקדם

    ראשי  /  מידע מקצועי  /  רופא שיניים בתל אביב במרפאת מומחים

    רופא שיניים בתל אביב במרפאת מומחים

    אם גם אתם מחפשים מרפאת שיניים תל אביב, הגעתם בדיוק למדריך הנכון. המדריך שיציג בפניכם אחת ולתמיד, כיצד בוחרים רופא שיניים מקצועי ומנוסה שידאג לבריאות השיניים שלכם. לפני שנציג בפניכם כמה טיפים מרכזיים לבחירת רופא ומרפאת שיניים, כדאי להבין את החשיבות. למעשה, לבריאות הפה והשיניים השפעה אדירה על איכות החיים שלנו. הפה והשיניים משמשים תפקיד חשוב לדיבור, אכילה ומניעה של כאבים. בחירה לקויה של רופא שיניים עלולה לעלות לכם ביוקר ולכן אין להקל ראש בבחירת רופא שיניים מומלץ.

    התמחות וניסיון בהתאם לתחום בו אתם נזקקים לטיפול

    יש כל כך הרבה סוגים של טיפולים בתחום רפואת השיניים. לכן, כאשר אתם מחפשים רופא שיניים בתל אביב, עליכם קודם כל לוודא שאכן מדובר ברופא שיש לו את ההתמחות והניסיון בהתאם לתחום הספציפי הזה. אם למשל הטיפול שלכם מחייב התערבות כירורגית, חשוב לחפש מרפאת שיניים בתל אביב שיש בה רופא או רופאים עם התמחות כירורגית. בנוסף, מכיון ויש עשרות אולי מאות רופאי שיניים, כדאי לבצע השוואת מחירים בין רופאי השיניים בתל אביב . שימו לב! מחיר גבוה, לאו דווקא מעיד על כך שהרופא טוב יותר. יחד עם זאת, עלות אחזקת המרפאה ועלות החומרים הינן גבוהות, לכן מחיר נמוך מדי, עלול להעיד על כך ש“חוסכים עליכם“ באיכות החומרים ו/או במשך הטיפול. לכן חשוב להיות ערים לכך. מומלץ להשוות בין 2-3 רופאים ולהבין מה מרכיב את המחיר. יש להתייחס לצוות, למורכבות הטיפול, לנסיון ולהתמחות של הרופא, משך הטיפול ומרכיבים נוספים שוודאי משפיעים על המחיר הסופי.

    המלצות

    המלצות בעלות חשיבות גבוהה בבחירת רופא שיניים בתל אביב, במיוחד ממכרים שכבר מתמידים לאורך זמן אצל רופא מסוים. יחד עם זאת, מומלץ שלא להסתפק בהמלצות. כנסו לרשת וחפשו מידע מקצועי על הרופא עליו אתם מתלבטים. מצאתם רופא? זה הזמן לבדוק עוד כמה דברים חשובים כמו חדר ההמתנה, חדר הטיפולים והצוות. ניקיון, היגיינה ואסתטיקה חשובים כל כך בתחום הרפואה באופן כללי ובטח שבתחום רפואת השיניים.

    מרכז מומחים לרפואת שיניים – הבחירה הטבעית שלכם

    מרפאת שיניים בתל אביב, בה עובדים רופאי השיניים המומחים המובילים בישראל. תכננו ועיצבנו את המרפאה בקפידה רבה במטרה ליצור עבורכם מקום נינוח ונעים בו תוכלו להרגיש ולהיות בטוחים שאתם בידיים הכי טובות שאפשר. המרפאה מצויידת בציוד המתקדם ביותר: סורק אינטרה אוראלי, מיקרוסקופ טיפולי, מחרטת כתרים ממוחשבת, תכנון ממוחשב להשתלות שיניים ועוד. אנו מציעים לקהל לקוחותינו בניית תכנית טיפולים מותאמת אישית בהתאם למבנה הפה והשיניים. התכנית מותאמת באופן אישי עבור כל מטופל על ידי פרופסור איתן מיזיריצקי וצוות המומחים של המרפאה.

    אילו סוגי טיפולים אנו מבצעים במרפאה?

    ניתוחי חניכיים, שיקום הפה, השתלות שיניים, טיפולי שורש, יישור שיניים, רפואת שיניים כללית ועוד

    בחירת רופא שיניים בתל אביב איננה עניין של מה בכך. מומלץ לבחור את הרופא בקפידה רבה, להגיע למרפאה לביקור ללא עלות, לראות שאתם מרגישים בנוח ומתרשמים לטובה מהמקום. כמובן שכדאי להתייעץ עם אנשים שאתם מכירים ולקבל חוות דעת.

    רופא שיניים בתל אביב – שאלות ותשובות נפוצות

     


    לפרטים וקביעת תור במרפאת המומחים של פרופ' מיזיריצקי צרו קשר באתר או התקשרו לטלפון 03-6449139 ונשמח לעמוד לרשותכם.

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופסור חבר בבית הספר לרפואת שיניים, אוניברסיטת תל אביב
    יושב ראש לשעבר, האיגוד הישראלי לשיקום הפה
    חבר הנהלת האיגוד האירופאי לשיקום פה
    חבר הנהלת האיגוד הבינלאומי לרפואת שיניים דיגיטלית
    מרצה בארץ ובעולם בתחומי שיקום, שתלים דנטליים ורפואת שיניים דיגיטלית
    פרסם מעל מאה מחקרים מדעיים בעיתונות המקצועית הבינלאומית

    מלאו את הפרטים מטה ונחזור אליכם בהקדם

      • מומחי רפואת השיניים המובילים
      • הציוד המקיף והמתקדם בישראל
      • 25 שנות נסיון בהשתלת שיניים
      • תכנית טיפולים בהתאמה אישית
      החזירו לעצמכם את החיוך!
      דילוג לתוכן