חידוש טיפול שורש | פרופ' איתן מיזיריצקי
לקביעת תור
לייעוץ
עוד היום
להתייעצות
בוואטסאפ
כפתור ווטסאפ
כפתור ווטסאפ
מלא/י פרטייך ונחזור אליך בהקדם

    ראשי  /  מידע מקצועי  /  חידוש טיפול שורש

    חידוש טיפול שורש

    חידוש טיפול שורש הוא הליך המורכב הדורש מיומנות גבוהה, ניסיון רב וציוד מיוחד. ההליך מתבצע על ידי מומחה לטיפול שורש, במקרים בהם השן לא החלימה כראוי לאחר טיפול השורש הראשון מסיבות שונות כגון: ניקוי לא יסודי של תעלות השורש, דליפה של חומרי איטום ועוד.  

    מי מבצע טיפולי שורש?

    טיפולים מורכבים כמו: טיפול שורש, חידוש טיפול שורש, ניתוח שורש, טיפול בתעלות שורש צרות ומפותלות ועוד, מתבצעים על ידי מומחה לטיפול שורש (אנדודונט), רופא שיניים שעבר התמחות מקיפה בת כארבע שנים בתחום האנדודונטיה. הטיפולים המורכבים דורשים ניסיון רב, רמה מקצועית גבוהה וציוד מתקדם הכולל מיקרוסקופ טיפולי.

    סוגי טיפולי שורש

    טיפול שורש

    טיפול שורש נדרש במקרים של: עששת חמורה החודרת בהדרגה אל מוך השן, סדק, שבר או חבלה בשן, נסיגת חניכיים החושפת את שורשי השן לחיידקים ועששת ולעיתים קרובות כשיש צורך להשחיז את השן לפני הרכבת כתר.

    במהלך הטיפול מבודדים את השן באמצעות סכר גומי, ליצירת סביבה סטרילית ולהפחתת הסיכון לפגיעה בשיניים הסמוכות. לאחר ניקוי וחיטוי תעלות השורש מעששת מסירים מהן את הרקמה הדלקתית. בסיום הטיפול מייבשים ואוטמים את תעלות השן עם חומר מיוחד, למניעת זיהום ולשמירה על חוזק השן. השלב האחרון של הטיפול כולל הרכבת מבנה וכתר זמני ולאחר כשבוע-שבועיים מרכיבים את הכתר הקבוע.

    חידוש טיפול שורש

    חידוש טיפול שורש מתבצע במקרים בהם השן לא החלימה כראוי לאחר טיפול השורש הראשון מסיבות שונות כגון: תעלות צרות עם מבנה אנטומי מורכב שלא נחשף בטיפול הראשון, זיהום בחלק הפנימי של השן שנוצר בשל ניקוי לא יסודי של התעלות, דליפה של חומרי איטום, טיפולים נוספים בפה שגרמו לזיהום חדש ועוד.

    חידוש טיפול שורש כולל פתיחה של כותרת השן, תוך הוצאת מבנה ישן, ניקוי וחיטוי יסודי של תעלות השורש לאחר הסרת המילוי הקיים, בדיקת האזור באמצעות מיקרוסקופ טיפולי ואטימת התעלות. לאחר סיום ההליך המטופל מופנה להמשך טיפול אצל מומחה לשיקום הפה.

    ניתוח קצה שורש – אפיסקטומי

    ניתוח שורש (אפיסקטומיה) מתבצע במקרים בהם לא ניתן לבצע חידוש טיפול שורש או כאשר חידוש טיפול שורש לא הוביל לפתרון הבעיה. במהלך הניתוח המומחה מבצע חתך קטן בחניכיים כדי להגיע לקצה השורש, מנקה את הרקמות הנגועות ואוטם את קצה השורש באמצעות סתימה.

    מחיר טיפול שורש

    כמה עולה טיפול שורש? העלות של טיפולי שורש תלויה ברמה המקצועית של המומחה, היקף ניסיונו, רמת הציוד והטכנולוגיה, סוג הטיפול הנדרש ועוד. לתוצאות אופטימליות ולמניעת סיבוכים, מומלץ לפנות לאנדודונט מיומן שמבצע טיפולים שונים כגון: טיפול שורש, חידוש טיפול שורש או ניתוח שורש, באמצעות ציוד מתקדם הכולל מיקרוסקופ טיפולי מיוחד.

    טיפולי שורש במרפאת המומחים

    במרפאת המומחים של פרופ' מיזיריצקי, מומחה לשיקום הפה עם למעלה מ-30 שנות ניסיון ומוניטין בינלאומי, אנו מבצעים טיפולי שורש בכל רמת מורכבות עם מיטב הטכנולוגיה והציוד, כולל שימוש במיקרוסקופ טיפולי מיוחד. לאחר השלמת הטיפולים, המטופלים מופנים להמשך שיקום מקצועי  הכולל הרכבת כתרים איכותיים. כלל הטיפולים נערכים במרפאתנו החדשנית הממוקמת בצפון תל אביב, המושכת אליה מטופלים מהארץ ומחו"ל, שנהנים מתוצאות מעולות הנשמרות לאורך שנים רבות.

    למידע נוסף לגבי טיפולי שורש צרו עמנו קשר באתר או התקשרו לטלפון  03-6449139 ונשמח לעמוד לשירותכם

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופסור חבר בבית הספר לרפואת שיניים, אוניברסיטת תל אביב
    יושב ראש לשעבר, האיגוד הישראלי לשיקום הפה
    חבר הנהלת האיגוד האירופאי לשיקום פה
    חבר הנהלת האיגוד הבינלאומי לרפואת שיניים דיגיטלית
    מרצה בארץ ובעולם בתחומי שיקום, שתלים דנטליים ורפואת שיניים דיגיטלית
    פרסם מעל מאה מחקרים מדעיים בעיתונות המקצועית הבינלאומית

    מלאו את הפרטים מטה ונחזור אליכם בהקדם

      • מומחי רפואת השיניים המובילים
      • הציוד המקיף והמתקדם בישראל
      • 25 שנות נסיון בהשתלת שיניים
      • תכנית טיפולים בהתאמה אישית
      החזירו לעצמכם את החיוך!
      דילוג לתוכן