השתלת שיניים - מושגים מרכזיים בתחום | פרופ' איתן מיזיריצקי
לקביעת תור
לייעוץ
עוד היום
להתייעצות
בוואטסאפ
כפתור ווטסאפ
כפתור ווטסאפ
מלא/י פרטייך ונחזור אליך בהקדם

    ראשי  /  מידע מקצועי  /  השתלת שיניים – מושגים מרכזיים בתחום

    השתלת שיניים – מושגים מרכזיים בתחום

    התחום המורכב של השתלת שיניים מאגד בתוכו מגוון טיפולים המתבצעים בטכניקות שונות, שנועדו להשיב למטופל את היכולת התפקודית והמראה האסתטי. ריכזנו לכם את המושגים העיקריים הקשורים לתחום, שיעזרו לכם להבין את התהליך.

    מושגים עיקריים בתחום השתלת שיניים

    השתלת שיניים – השתלת שיניים מתבצעת בעקבות אובדן שן או יותר שיניים טבעיות בשל מחלת חניכיים, עששת, טיפול שורש או חבלה. במהלך הטיפול מחדירים לעצם הלסת שתל מטיטניום לשימוש רפואי, המשמש כתחליף לשורש השן וכבסיס לכתר. לאחר ההשתלה ממתינים 2-4 חודשים לריפוי והיקלטות השתל ובסיום תקופה זו חושפים את השתל ומרכיבים לתוכו כיפת טיטניום שכבר בולטת מעט מעל החניכיים, להקלה על תהליך הריפוי. כעבור כשבוע-שבועיים מרכיבים את הכתר.

    שתלים דנטליים – שתלים המהווים פתרון אסתטי ויעיל למצבים של אובדן שיניים, נבדלים זה מזה מבחינת צורה, אורך, עיצוב וחומר. בחירת סוג השתלים תלויה בגיל המטופל, מצבו הרפואי, סוג השיקום הנדרש ובעיקר בהחלטתו המקצועית של הרופא המומחה. סוגי שתלים לשיניים כוללים: שתלים בעלי תו תקן אמריקאי המחמיר ביותר שלרוב יש להם גם תו תקן ישראלי, שתלים בעלי תו תקן אירופאי שלחלקם יש גם תו תקן ישראלי ושתלים בעלי תו תקן ישראלי, שלחלקם יש גם תו תקן אמריקאי או אירופאי.

    השתלת שיניים ביום אחד – קיימים סוגים שונים של השתלות שיניים ובהם השתלת שיניים ביום אחד. בתהליך זה, אשר נקרא גם "השתלה מיידית" מתקינים את השתלים באותו היום בו מבצעים את העקירות, כך שהמטופל נהנה מחיסכון בזמן ובצורך בניתוח נוסף. במצבים מסוימים, ישנה גם אפשרות להתקנה של כתר או גשר זמני על גבי השתלים באותו יום או תוך מקסימום שבוע. שיטה זו נקראת "העמסה מיידית של שתלים" ולה יתרונות רבים ובראשם קבלת שיקום זמני שמחובר באופן קבוע לשתלים וללא צורך בתותבת נשלפת זמנית וריפוי של החניכיים בהתאם למיקו הרצוי של השניים. שיטה זו מתאימה למטופלים עם נפח וצפיפות עצם מספקים ולמטופלים שאין להם חסר עצם גדול מדי, סכרת לא מאוזנת, חריקת שיניים בלילה או מחלת חניכיים פעילה. כמו כן, אצל מעשנים כבדים יש באופן כללי סיכוי של פי 3 יותר כשלונות של שתלים, על כן יש לשקול כל מקרה לגופו. לצורך "העמסה מיידית" של שתלים יש צורך ברופא מאוד מיומן ורצוי מאוד שיהיה מומחה, כיוון שנדרשת מומחיות מאוד גבוהה לביצוע הליך זה.

    השתלת עצם בלסת – טיפול זה מתבצע לפני השתלת שיניים, במקרים של חסר עצם בלסת בעקבות: מחלות חניכיים, גיל מתקדם, עקירת שיניים ועוד. לאחר חשיפת עצם הלסת משתילים את תחליף העצם המלאכותית או מן החי ותופרים את המקום וממתינים מספר חודשים להקלטות העצם ורק אזניתן לבצע השתלות.

    מומחה לשיקום הפה – השתלות שיניים מתבצעות על ידי מומחים לשיקום הפה וניתוחי חניכיים/ניתוחי פה ולסת שעברו הכשרה מקיפה בתחום. בחירת מומחה מקצועי ומיומן היא קריטית להצלחת הטיפול! מומלץ לבצע השתלות שיניים רק אצל מומחה לשיקום הפה בעל ניסיון נרחב וידע מעמיק בתחום, העובד עם מכשור מתקדם ושתלים איכותיים. טיפול מותאם אישית וברמה גבוהה, מצמצם משמעותית את הסיכון לתופעות לוואי ונשמר לאורך זמן.

    מחיר השתלת שיניים – מחיר הטיפול נקבע על פי סוג השתל ואיכותו, כמות השתלים הנדרשים, הטכנולוגיה המשמשת להשתלה, סוג הכתרים, רמת מורכבות הטיפול, רמת המיומנות של מומחה לשיקום הפה ועוד.

    השתלות שיניים בתל אביב במרפאת המומחים

    במרפאת המומחים של פרופ' מיזיריצקי, מומחה לשיקום הפה בעל 30 שנות ניסיון ומוניטין בינלאומי, אנו עורכים מגוון סוגים של השתלות שיניים בטכנולוגיה מתקדמת כולל: השתלת שיניים ביום אחד והשתלת שיניים לסת תחתונה. מרפאתנו בצפון תל-אביב מהווה מוקד משיכה למטופלים המגיעים אלינו במיוחד מכל רחבי הארץ ומחו"ל, בידיעה שאנו הכתובת לטיפול הנושא את התוצאות הטובות ביותר.
    פרופ' איתן מיזיריצקי נבחר על ידי אתר בינלאומי בלתי תלוי כבעל האקספרטיזה המובילה בישראל בתחום העמסה מיידית של שתלים. למידע נוסף >>

    למידע נוסף על השתלות שיניים, צרו עמנו קשר באתר או התקשרו לטלפון 03-6449139 ונשמח לעמוד לשירותכם.

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופסור חבר בבית הספר לרפואת שיניים, אוניברסיטת תל אביב
    יושב ראש לשעבר, האיגוד הישראלי לשיקום הפה
    חבר הנהלת האיגוד האירופאי לשיקום פה
    חבר הנהלת האיגוד הבינלאומי לרפואת שיניים דיגיטלית
    מרצה בארץ ובעולם בתחומי שיקום, שתלים דנטליים ורפואת שיניים דיגיטלית
    פרסם מעל מאה מחקרים מדעיים בעיתונות המקצועית הבינלאומית

    מלאו את הפרטים מטה ונחזור אליכם בהקדם

      • מומחי רפואת השיניים המובילים
      • הציוד המקיף והמתקדם בישראל
      • 25 שנות נסיון בהשתלת שיניים
      • תכנית טיפולים בהתאמה אישית
      החזירו לעצמכם את החיוך!
      דילוג לתוכן