הלבנת שיניים - הטיפול שמחזיר לכם את החיוך האסתטי | פרופ' איתן מיזיריצקי
לקביעת תור
לייעוץ
עוד היום
להתייעצות
בוואטסאפ
כפתור ווטסאפ
כפתור ווטסאפ
מלא/י פרטייך ונחזור אליך בהקדם

    ראשי  /  מידע מקצועי  /  הלבנת שיניים – הטיפול שמחזיר לכם את החיוך האסתטי

    הלבנת שיניים – הטיפול שמחזיר לכם את החיוך האסתטי

    במהלך השנים השיניים הופכות מלבנות ויפות לצהובות ומוכתמות, בעקבות גורמים שונים כמו: חוסר הקפדה על היגיינת הפה, נטייה גנטית, צריכת משקאות מכתימים ומאכלים חומציים, שחיקת אמייל השן ועוד. בחלק גדול מהמקרים ניתן לבצע הלבנת שיניים במטרה להשיב למטופל את המראה האסתטי בתהליך מהיר, בטוח ומתקדם.

    באילו מקרים נדרשת הלבנת שיניים?

    במהלך השנים השיניים משנות את צבען מלבן בוהק לצהוב עקב: עישון, צריכת מזונות חומציים, שתיית משקאות מכתימים כמו תה, קולה, קפה ויין, גיל מתקדם, שחיקת אמייל השן הגורמת להשתקפות הדנטין הצהוב, נטייה גנטית, הזנחת היגיינת הפה, נטילת תרופות מסוימות ועוד. בחלק גדול ממקרים אלו ניתן לבצע הלבנת שיניים ולהשיב למטופלים את המראה האסתטי והביטחון העצמי. חשוב לציין שהלבנת שיניים מתאימה לשיניים טבעיות בלבד ולא ניתן להלבין כתרים, סתימות ושיניים תותבות. ההליך אינו מומלץ לנשים הרות ומינקות ולילדים מתחת לגיל 13.

    הלבנת שיניים בשיטת זום

    הלבנת שיניים בשיטת זום מתבצעת בטכנולוגיה חדשנית, בטוחה ומתקדמת עם תוצאות מרשימות. במהלך הטיפול הרופא מורח על שיני המטופל פורמולת ג'ל הלבנה המכילה מי חמצן ונעזר במנורה מיוחדת להחדרת החומר מבעד לשכבת האמייל החיצונית. החומר הפעיל מפרק את הפיגמנטים של הצבע ומבהיר את חומר השן. הרופא חוזר על התהליך כשלוש פעמים במהלך הביקור שנמשך כשעה וחצי.

    טיפול עם סד הלבנה ביתי

    בחלק מהמקרים, לאחר ביצוע הלבנת שיניים בשיטת זום, משלבים את הטיפול עם סד הלבנה ביתי. הרופא מצייד את המטופל בסד מתבנית סיליקון ובמזרקים המכילים ג'ל הלבנה מיוחד. לאחר צחצוח השיניים המטופל מזריק את הג'ל לסד ומרכיב אותו על שיניו, החל ממספר שעות ביום ועד ללילה שלם, במשך כשבועיים. הטיפול הביתי מלבין את השיניים בהדרגה וניתן לחזור על התהליך מדי כמה חודשים, לשימור תוצאותיו באופן מיטבי.

    הנחיות לפני ואחרי ביצוע הלבנת שיניים

    לפני ביצוע הלבנת שיניים חשוב לעבור ניקוי שיניים אצל השיננית להסרת כתמים ואבנית. בנוסף, יש לעבור בדיקה מקיפה אצל רופא השיניים לשלילת דלקות חניכיים, נסיגות חניכיים, חורים בשיניים ועוד. במשך כמה שבועות לאחר הטיפול יש להימנע ממשקאות מכתימים, ממזונות חומציים ומעישון. יש לצחצח את השיניים עם משחת שיניים המונעת רגישות ולהקפיד על היגיינה דנטלית.

    מחיר הלבנת שיניים

    ההתקדמות הטכנולוגית בשנים האחרונות בתחום הלבנת שיניים, הוזילה את עלויות הטיפול. מחיר הלבנת שיניים תלוי במצב המטופל, סוג הטיפול הנדרש ורמת המומחיות של הרופא המטפל. לתוצאות מעולות הנשמרות לאורך זמן, מומלץ לפנות לרופא שיניים בעל ניסיון רב בתחום, שמבצע את הטיפול באמצעות מכשור מתקדם וחומרים איכותיים, בהתאמה אישית לצרכי המטופל.

    הלבנת שיניים במרפאת המומחים

    במרפאת המומחים של פרופ' מיזיריצקי, מומחה לשיקום הפה עם למעלה מ-30 שנות ניסיון ומוניטין בינלאומי, אנו עורכים טיפול הלבנת שיניים בשיטת זום עם מיטב הטכנולוגיה, חומרי הגלם והמכשור. במידת הצורך אנו מספקים למטופלים סד הלבנה ביתי בליווי הנחיות מפורטות, להשגת תוצאות מיטביות. בעקבות הטיפול במרפאה המטופלים נהנים מחיוך יפה ובריא שנשמר לאורך זמן.

    למידע נוסף לגבי הלבנת שיניים צרו עמנו קשר באתר או התקשרו לטלפון  03-6449139 ונשמח לעמוד לשירותכם.

     

     

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופסור חבר בבית הספר לרפואת שיניים, אוניברסיטת תל אביב
    יושב ראש לשעבר, האיגוד הישראלי לשיקום הפה
    חבר הנהלת האיגוד האירופאי לשיקום פה
    חבר הנהלת האיגוד הבינלאומי לרפואת שיניים דיגיטלית
    מרצה בארץ ובעולם בתחומי שיקום, שתלים דנטליים ורפואת שיניים דיגיטלית
    פרסם מעל מאה מחקרים מדעיים בעיתונות המקצועית הבינלאומית

    מלאו את הפרטים מטה ונחזור אליכם בהקדם

      • מומחי רפואת השיניים המובילים
      • הציוד המקיף והמתקדם בישראל
      • 25 שנות נסיון בהשתלת שיניים
      • תכנית טיפולים בהתאמה אישית
      החזירו לעצמכם את החיוך!
      דילוג לתוכן