הלבנת שיניים בשיטת זום | פרופ' איתן מיזיריצקי
לקביעת תור
לייעוץ
עוד היום
להתייעצות
בוואטסאפ
כפתור ווטסאפ
כפתור ווטסאפ
מלא/י פרטייך ונחזור אליך בהקדם

    ראשי  /  מידע מקצועי  /  הלבנת שיניים בשיטת זום

    הלבנת שיניים בשיטת זום

    ההתפתחויות הטכנולוגיות האחרונות בתחום הלבנת שיניים, הפכו את התהליך למתקדם, מהיר, נגיש וזול יותר. בין החידושים בולטת הלבנת שיניים בשיטת זום, המקנה למטופלים שיניים יפות ולבנות תוך שעה וחצי בלבד, בטיפול נטול כאבים עם תוצאות מרשימות הנשמרות לאורך זמן.

    מה גורם לשינוי צבע השן ?

    שיניים לבנות משנות את צבען לצהבהב בעקבות עישון, אכילת מאכלים חומציים, שתיית משקאות מכתימים כמו תה, יין, קולה וקפה. סיבות נוספות לכך שהשיניים מצהיבות הן: שחיקה של האמייל אשר במהלך השנים גורם להתעבות והשתקפות של שכבת הדנטין הצהוב, הזנחת היגיינת הפה, נטילת תרופות מסוימות ונטייה גנטית.

    איך להלבין שיניים?  שיטות להלבנת שיניים

    הלבנת שיניים בשיטת זום – רופא השיניים מורח על שיני המטופל ג'ל הלבנה מיוחד המכיל מי חמצן ונעזר במנורה מיוחדת להחדרת החומר מבעד לשכבת האמייל החיצונית. הג'ל מפרק את הפיגמנטים של הצבע ומבהיר את חומר השן. תהליך זה מתבצע שלוש פעמים במהלך ביקור בודד במרפאה והתוצאות שלו נשמרות לאורך זמן.

    הלבנת שיניים ביתית לאחר טיפול במרפאה – במקרים מסוימים, לאחר טיפול הלבנת שיניים בשיטת זום, רופא השיניים מצייד את המטופל בסד הלבנה ביתי ובמזרקים המכילים ג'ל הלבנה מיוחד. המטופל מזריק את הג'ל לסד ומרכיב אותו על שיניו למשך הזמן הנדרש, הנע בין מספר שעות ועד לילה שלם. הטיפול הביתי מלבין את השיניים בהדרגה וניתן לחזור עליו כל כמה חודשים.

    ציפוי שיניים  – שיטת הלבנה קבועה הכוללת הדבקת ציפוי חרסינה (למינציה) על השיניים באופן המאפשר לשלוט על צבען. בנוסף להלבנת שיניים, הציפוי העמיד מתקן פגמים בשיניים ומחזק אותן. מכיוון שחומר הלמינציה משנה את צבעו במהלך השנים, צריך לתחזק אותו באמצעות ליטוש או תוספת חומר ואף להחליפו במידת לצורך.

    הלבנת שיניים פנימית – במקרים חמורים יותר בהן השן שינתה את צבעה בעקבות חבלה, טיפול שורש ועוד, נדרשת הלבנת שיניים פנימית. במהלך הטיפול מחדירים חומר פעיל מלבין לתוך השן למשך הזמן הנדרש.

    כמה עולה הלבנת שיניים?

    בעבר עלויות הלבנת שיניים היו גבוהות אך בשנים האחרונות הן פחתו משמעותית בזכות השכלולים הטכנולוגים. מחיר הלבנת שיניים תלוי בסוג הטיפול הנדרש, במצב המטופל וברמת המומחיות של רופא השיניים.

    הלבנת שיניים לפני ואחרי הטיפול

    לפני הטיפול

    מומלץ לעבור ניקוי שיניים אצל שיננית להסרת כתמים ואבנית. כמו כן, מומלץ לעבור בדיקה מקיפה אצל רופא השיניים, לשלילת דלקת/נסיגת חניכיים, חורים ועוד. חשוב לציין שההלבנה משפיעה רק על שיניים טבעיות ולא ניתן להלבין סתימות, כתרים ושיניים תותבות.

    לאחר הטיפול

    במשך כמה שבועות לאחר טיפול הלבנה לשיניים, מומלץ להימנע מעישון ומצריכת משקאות מכתימים ומאכלים חומציים. כמו כן, יש לצחצח עם משחת שיניים המונעת רגישות ולשמור על היגיינת הפה.

    הלבנת שיניים במרפאת המומחים

    במרפאת המומחים של פרופ' מיזיריצקי אנו עורכים טיפולי הלבנת שיניים בשיטת זום, הנמשכים כשעה וחצי בלבד עם חומרים איכותיים ומכשור מתקדם. במידת הצורך אנו מספקים למטופלים סד הלבנה ביתי בליווי הנחיות מדויקות, לשימור התוצאות המרשימות של ההלבנה.

    מסתירים את החיוך?

    לקביעת תור לטיפול הלבנת שיניים, צרו קשר באתר או התקשרו לטלפון 03-6449139 ונשמח לעמוד לרשותכם.

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופסור חבר בבית הספר לרפואת שיניים, אוניברסיטת תל אביב
    יושב ראש לשעבר, האיגוד הישראלי לשיקום הפה
    חבר הנהלת האיגוד האירופאי לשיקום פה
    חבר הנהלת האיגוד הבינלאומי לרפואת שיניים דיגיטלית
    מרצה בארץ ובעולם בתחומי שיקום, שתלים דנטליים ורפואת שיניים דיגיטלית
    פרסם מעל מאה מחקרים מדעיים בעיתונות המקצועית הבינלאומית

    מלאו את הפרטים מטה ונחזור אליכם בהקדם

      • מומחי רפואת השיניים המובילים
      • הציוד המקיף והמתקדם בישראל
      • 25 שנות נסיון בהשתלת שיניים
      • תכנית טיפולים בהתאמה אישית
      החזירו לעצמכם את החיוך!
      דילוג לתוכן