יישור שיניים | פרופ' איתן מיזיריצקי
לקביעת תור
לייעוץ
עוד היום
להתייעצות
בוואטסאפ
כפתור ווטסאפ
כפתור ווטסאפ
מלא/י פרטייך ונחזור אליך בהקדם

    ראשי  /  מידע מקצועי  /  יישור שיניים

    יישור שיניים

    טיפולי יישור שיניים משפרים את יכולת הלעיסה והדיבור, מסייעים בשמירה על היגיינה דנטלית ומשפרים את חזות הפה. הטכנולוגיות המתקדמות שהתפתחו בתחום בשנים האחרונות, מאפשרות לעבור את התהליך בצורה קלה, נוחה ובמקרים רבים גם בלתי נראית לסביבה.  

    הכנו לכם מדריך שיעשה לכם סדר בשיטות החדשניות השונות של יישור שיניים.

     יישור שיניים – יתרונות

    • יישור שיניים משפר את יכולת הלעיסה והדיבור הנפגעת בעקבות ליקויים בסגר הפה
    • הטיפול עוזר למנוע שחיקת שיניים ועוזר בשמירה על היגיינת הפה
    • יישור שיניים מקנה למטופל חיוך יפה ואסתטי, התורם לביטחונו העצמי ולאיכות חייו

    סוגים שונים של יישור שיניים

    יישור שיניים שקוף – מתבצע באמצעות קשתיות נשלפות ושקופות ונמשך בין 24 שבועות לשנתיים, בהתאם למצב המטופל. השיטה מבוססת על טכנולוגיית הדמיה ממוחשבת של מערכת שיניי המטופל, המציגה את תזוזתן ההדרגתית הצפויה עד ליישור מלא.

    אינויזליין – אחת השיטות המתקדמות ליישור שיניים ללא גשר היא שיטת אינויזליין, המבוססת על שימוש בקשתיות שקופות ובלתי נראות. בתהליך זה מתאימים למטופל סדרה של בין 20-30 קשתיות ממוספרות, אותן הוא מחליף בזמנים קבועים, לפי הנחיית האורתודנט. הקשתיות נשלפות בקלות ומאפשרות אכילה נוחה וצחצוח קל. הטיפול נטול כאב, נוח ובלתי נראה לסביבה.

    גשר בשיניים – שיטה מסורתית זו כוללת יישור שיניים על ידי סמכים מתכתיים, המחוברים ביניהם בחוט מתכת. מטרת הגשר היא להפעיל לחץ על השיניים ולהזיזן למיקומם הנכון.

    גשר שקוף – אחת ההתפתחויות הטכנולוגיות בתחום יישור שיניים היא גשר שקוף, המורכב מסמכים שקופים או בצבע השן, העשויים מחרסינה, פלסטיק או סיליקון. משך הטיפול בשיטה זו אמנם ממושך יותר מהטיפול בגשר עם סמכי מתכת אך יתרונה הבולט הוא שהסמכים של הגשר השקוף כמעט בלתי נראים לסביבה.

    פלטה לשיניים – פלטה קבועה המורכבת מסמכים ממתכת, קרמיקה או פלסטיק, המודבקים לשיניים ומפעילים עליהן לחץ. מכיוון שהפלטה אינה נשלפת, קשה יותר לתחזק אותה.

    יישור שיניים פנימי – טיפול זה, הנקרא גם גשר לינגואלי, כולל הדבקה של סמכים בלתי נראים על החלק הפנימי של השיניים. הגשר מיוצר במעבדה באופן ממוחשב ומתאים גם למטופלים הרגישים לפלסטיק. יישור שייניים פנימי מתקן כמעט כל ליקוי סגר ומאפשר למטופלים לשמר את המראה האסתטי של הפה, בזכות הגשר הבלתי נראה.

    יישור שיניים מהיר – ישנן שיטות שונות להשגת תוצאות מהירות לטיפול ובהן שיטת איירוק, שהטיפול באמצעותה נמשך בין 6-9 חודשים במידה ומדובר במקרים קלים ועד שנה במקרים מורכבים יותר. שיטה זו, המבוססת על טיפול בטכנולוגיית לייזר, כוללת שימוש בקשתיות שקופות נשלפות. שיטה מהירה עוד יותר היא ספיד איירוק, המתאימה למטופלים בעלי ליקויים קלים במיוחד ומשך הטיפול בה נע בין 3-6 חודשים.

     יישור שיניים במרפאת המומחים

    במרפאת המומחים של פרופ' איתן מיזיריצקי אנו מבצעים יישור שיניים למבוגרים ובני נוער עם מיטב המכשור והחומרים, בשיטות מגוונות וחדשניות המותאמות לצרכי המטופל. התהליך כולל אבחון מדויק ומעקב צמוד אחר התקדמות הטיפול עד להשגת התוצאה המושלמת.

    להתייעצות עם אורתודנט ולקביעת תור לטיפול יישור שיניים המתאים לכם, צרו קשר באתר או התקשרו לטלפון 03-6449139 ונשמח לעמוד לרשותכם.

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופסור חבר בבית הספר לרפואת שיניים, אוניברסיטת תל אביב
    יושב ראש לשעבר, האיגוד הישראלי לשיקום הפה
    חבר הנהלת האיגוד האירופאי לשיקום פה
    חבר הנהלת האיגוד הבינלאומי לרפואת שיניים דיגיטלית
    מרצה בארץ ובעולם בתחומי שיקום, שתלים דנטליים ורפואת שיניים דיגיטלית
    פרסם מעל מאה מחקרים מדעיים בעיתונות המקצועית הבינלאומית

    מלאו את הפרטים מטה ונחזור אליכם בהקדם

      • מומחי רפואת השיניים המובילים
      • הציוד המקיף והמתקדם בישראל
      • 25 שנות נסיון בהשתלת שיניים
      • תכנית טיפולים בהתאמה אישית
      החזירו לעצמכם את החיוך!
      דילוג לתוכן