הלבנת שיניים לפני ואחרי | פרופ' איתן מיזיריצקי
לקביעת תור
לייעוץ
עוד היום
להתייעצות
בוואטסאפ
כפתור ווטסאפ
כפתור ווטסאפ
מלא/י פרטייך ונחזור אליך בהקדם

    ראשי  /  מידע מקצועי  /  הלבנת שיניים לפני ואחרי

    הלבנת שיניים לפני ואחרי

    למרות שכולנו נולדים עם שיניים בהירות בעלות מראה בריא, ככול שאנו מתבגרים צבע השיניים יכול לדהות, כתמים עלולים להיווצר על פני השטח ולגרום לנו לרצות להחביא ולהסתיר את החיוך שלנו.

    לפני ואחרי - הלבנת שיניים

    הלבנת שיניים לפני ואחרי

    במסע להחזרת החיוך הבריא והיפה, יותר ויותר אנשים פונים לרופא השיניים שלהם ומבקשים ממנו טיפול להלבנת שיניים. יש היום מספר שיטות זמינות שמתאימות לכול מסגרת תקציב וזמן. בכול מקרה, אין ספק שהחיוך שלפני ההלבנה אינו דומה לחיוך שלאחריו…
    היכולת להעלות על הפנים חיוך בהיר ויפה היא משהו שכולם יהיו מסוגלים לחוות. לא רק שחיוך הפנינים יעלה את הביטחון העצמי שלכם, הוא גם יקרין על המראה הבריאותי שלכם, זה שגורם לאנשים אחרים להימשך אליכם.

    אנשים רבים מקשרים בין שיניים לבנות להיגיינת שיניים נאותה, ובצדק. כאשר אדם מברך אתכם עם שיניים "לבנות ומבריקות", זה מעיד בברור על הדרך שבה הוא מטפל בעצמו באופן כללי. זה אומר שהוא לא סובל ממחלת חניכיים ושהוא גאה בטיפול שהוא משקיע בשיניים שלו מדי יום ביומו. יחד עם זאת, יש בחיוך היפה יותר מאשר מה שנראה לכם על פני השטח.

    למרבה השמחה, אם לא נולדתם עם שיניים לבנות טבעיות, או אם השיניים שלכם מלאות כתמים, יש מה לעשות. שיטות ומוצרים להלבנת שיניים הפכו יותר ויותר פופולריים, החל משטיפות שיניים וכלה בטיפולי לייזר במרפאת השיניים.

    על יתרונות הלבנת השיניים למראה ולביטחון העצמי

    האמת היא שלא כולנו מצוידים בסט שיניים מושלם שנוצץ מלובן. בין אם נולדתם עם שיניים מעט עכורות, או שהצלחתם להכתים את השיניים אחרי שנים של עישון או מסיבות אחרות, עדיין אתם יכולים ליהנות מהלבנת השיניים שלכם ולראות את ההבדל בין לפני ואחרי. וכאמור, לא רק מבחינת המראה אלא גם מבחינת היתרונות הפסיכולוגיים שכוללים, בין השאר:
    ביטחון רב יותר בראיונות עבודה – מחקרים הוכיחו כי לאנשים שמגיעים לראיון עבודה עם חיוך לבן ויפה יש יותר בטחון והם גם מרגישים שהם יותר מוכנים לראיון עצמו.
    אהבת החיים – מאפיין זה ניכר בדרך כלל בדייטים הראשונים, כשמחקרים מראים שאדם עם שיניים לבנות מרבה יותר לצאת ולהיות מעורב במערכות יחסים.
    תכונות אחרות – אנשים עם שיניים לבנות יותר נתפסים כבעלי בריאות כללית טובה יותר, נהנים יותר מהצלחה מקצועית ופיננסית ונתפשים כראויים יותר לאימון, מאשר אחרים עם שיניים קלוקלות.
    השורה התחתונה היא ששיניים לבנות יכולות להעניק לנו ביטחון עצמי והשקפה חיובית יותר על החיים, ולהשפיע על היבטים רבים ושונים של חיינו.

    שיניים לבנות, או שיניים שעברו הלבנה על ידי רופא השיניים, יתרמו לכול אחד ביטחון עצמי וגישה של "אני יכול/ה לעשות את זה". גישה זו תבוא לביטוי גם בראיון העבודה וגם בדייטים הראשונים, כשההתנהגות שלו, או שלה, תהיה הרבה יותר פתוחה ולבבית.

    לפרטים וקביעת תור במרפאת המומחים של פרופ' מיזיריצקי צרו קשר באתר או התקשרו לטלפון 03-6449139 ונשמח לעמוד לרשותכם.

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופסור חבר בבית הספר לרפואת שיניים, אוניברסיטת תל אביב
    יושב ראש לשעבר, האיגוד הישראלי לשיקום הפה
    חבר הנהלת האיגוד האירופאי לשיקום פה
    חבר הנהלת האיגוד הבינלאומי לרפואת שיניים דיגיטלית
    מרצה בארץ ובעולם בתחומי שיקום, שתלים דנטליים ורפואת שיניים דיגיטלית
    פרסם מעל מאה מחקרים מדעיים בעיתונות המקצועית הבינלאומית

    מלאו את הפרטים מטה ונחזור אליכם בהקדם

      • מומחי רפואת השיניים המובילים
      • הציוד המקיף והמתקדם בישראל
      • 25 שנות נסיון בהשתלת שיניים
      • תכנית טיפולים בהתאמה אישית
      החזירו לעצמכם את החיוך!
      דילוג לתוכן